حضور تورهای آلمانی و فرانسوی در خراسان جنوبی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان جنوبی از حضور تورهای آلمانی و فرانسوی در تعطیلات نوروز در این استان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسن رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان جنوبی درباره استقبال گردشگران نوروزی از این استان بیان کرد: اوایل اسفندماه سال گذشته یک تور ۱۵ نفره آلمانی و در تعطیلات نوروز هم یک تور ۸ نفره فرانسوی و تور ۲۰ نفره پاکستانی و ترکمنستانی به کویر این استان سفر کردند.

او ادامه داد: قرار است یک تور ۱۶ نفره نیز از کشور لیتوانی و لهستان در فصل اردیبهشت ماه به این استان بیایند. همچنین یکی از تورگردانان نیز نامه‌ای نوشته که ۴۵ گردشگر برای بازدید از کویر که بخشی از آن در استان ماست ثبت نام کرده‌اند و قرار است این گروه در تابستان به این استان سفر کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: گردشگران خارجی به ویژه تیم فرانسوی که به این استان سفر کردند، کویر خراسان جنوبی را بکر و زیباتر نسبت به کویرهای که تا کنون دیده‌اند می‌دانستند.

رمضانی همچنین اظهار کرد: یک میلیون و ۳۸۸ هزار نفر در تعطیلات نوروز این استان را برای اقامت در شب انتخاب کردند.

او همچنین حرم حسین ابن موسی در طبس، آبگرم فردوس، شهر تاریخی تون، باغ گلشن و مجموعه جهانی اکبریه را پربازدیدترین اماکن تاریخی و گردشگری خراسان جنوبی در نوروز ۹۴ دانست و افزود: مسافران خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است. امسال هزار و ۳۳۰ کلاس درس به همراه اماکن زیارتی برای اقامت گردشگران آماده شده بود تا مسافران مشکل اقامت نداشته باشند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید