ایران بازار مهم گردشگری کره جنوبی

مدیر بازاریابی دفتر خاورمیانه سازمان ملی گردشگری کره جنوبی گفت: ایران، مصر و کشورهای حاشیه خلیج فارس بازارهای مهم هدف گردشگری کره جنوبی برای سال ۲۰۱۵ هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شفیق ابراهیم مدیر بازاریابی دفتر خاورمیانه سازمان ملی گردشگری کره جنوبی گفت: ایران و مصر به دو بازار مهم و مورد توجه گردشگری برای کره جنوبی تبدیل شده اند.

ابراهیم با اشاره به سفر ۲۰ هزار گردشگر ایرانی به کره جنوبی در سال ۲۰۱۰ به کاهش سهم گردشگران ایرانی کره جنوبی در سال ۲۰۱۳ اشاره کرد و گفت: در سال ۲۰۱۴ حجم گردشگران بازدید کننده از کره جنوبی بالا رفته است.

شفیق ابراهیم اعلام کرد که براساس پیش بینی های سامان ملی گردشگری کره جنوبی، گردشگران زیادی در سال ۲۰۱۵ از ایران به کره جنوبی سفر می کنند.

مدیر بازاریابی دفتر خاورمیانه سازمان ملی گردشگری کره جنوبی در دوبی وابسته به وزارت گردشگری آن کشور همچنین با اشاره به نخستین حضور آن کشور در نمایشگااه بین المللی گردشگری تهران از هماهنگی های با سازمان میراث فرهنگی ایران خبر داد که به موجب آن قرار است روابط گردشگری دو کشور توسعه بیشتر داشته باشد.

وی برگزاری نمایشگاه بین المللی تهران را فرصتی برای شناسایی ظرفیت های گردشگری کشورها خواند و گفت: ایرانی ها با تماشای سریال های کره جنوبی از تلویزیون توانسته اند تا حدودی با فرهنگ و جاذبه های گردشگری این کشور آشنا شوند و فعالیت بازاریابی کره جنوبی در ایران نیز از ماه نوامبر گذشته آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه تان را بنویسید