پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

مدیر دفتر خمین موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) خبر داد؛

راه اندازی آژانس کتاب ارسال کتاب های امام

مدیر دفتر خمین موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) گفت: راه‌اندازی آژانس کتاب در زمینه ارسال کتاب‌های امام(ره) و اندیشه ایشان به سراسر کشور با هزینه بیت تاریخی در خمین از جمله برنامه‌هایی است که به‌زودی اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، علی‌رضا مرودشتی در نشست خبری که در بیت تاریخی امام(ره) برگزار شد اظهار داشت: نبود حضور خبرنگاران در برنامه‌ای مانند نشست خبری نشان از خلف وعده و نبود پیشرفت در کارشان است خبرنگاران چشم بینای یک جامعه هستند و وظیفه اطلاع‌رسانی و نقد برنامه را برعهده دارند.

وی افزود: سفر رئیس جمهوری به استان مرکزی و شهرستان خمین برنامه‌ای بسیار تاثیرگذار و مثبت برای مردم خمین است و حضور همه مردم از هر گروه‌ و حزبی نشان از وحدت‌ آنها دارد و همه در را ستای توسعه خمین یک صدا شده و هدفشان برطرف کردن فقر و بیکاری مردم خمین است در واقع دنیای اسلام مدیون خمین و امامی است که بزرگترین حرکت انقلاب جهانی را انجام داد.

مدیر دفتر خمین موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) خمین با اشاره به برنامه‌ها بیت امام در زمینه گردشگری و جذب توریست و تبدیل این شهرستان به شهر توریستی گفت: شناساندن خمین و معرفی بیت امام وظیفه همه مردم در هر حوزه و شغلی است و کم کاری در این راستا نشان از ضعف ما است.

مرودشتی بیان کرد: قرار دادن ماکت بیت امام خمینی (س) در میادین مرکز استان‌ها و شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌ها است راه‌اندازی آژانس کتاب در زمینه ارسال کتاب‌های امام(ره) و اندیشه ایشان به سراسر کشور با هزینه بیت از جمله برنامه‌هایی است که به‌زودی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: با اجرای چنین برنامه‌هایی زادگاه امام راحل باید کشوری شود که همه مردم از سراسر دنیا تشویق شوند و به این مکان سفر کنند و خمین به عنوان شاه راه اصلی قرار بگیرد مردم کشور بتوانند از این مکان مقدس بازدید داشته باشند.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثارامام خمینی (س) خمین با اشاره به سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی درباره شخصیت امام خمینی(ره) گفت: در نظر داریم در طرحی پیشنهادی صحبت‌های ایشان را به صورت سه بعدی در جای جای ایران در دید عموم نصب کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.