عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید: کاندیدای اصولگرایان در رقابت با روحانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از شانس بالایی برخوردار نخواهد بود.

به گزارش جماران، محمدرضا تابش ضمن اشاره به ارزیابی مثبت عملکرد دولت یازدهم در مواجه با مسائل و مشکلات موجود گفت: مسلما کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آتی شخص حجت‌الاسلام روحانی خواهد بود.

نماینده مردم اردکان با رد برخی مباحث پیرامون ردصلاحیت و یا عدم تایید صلاحیت روحانی برای شرکت در انتخابات سال 96 اظهار داشت: دو دوره‌ای بودن ریاست جمهوری در کشورمان مرسوم بوده و این موضوع به نفع کشور است زیرا علی‌رغم آنکه رؤسای جمهور از صلابت تقنینی و اجرایی برخوردار هستند، در دور دوم پختگی و مهارت بیشتری پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه عدم حضور رئیس جمهور بنابر تصمیم شخصی در عرصه رقابت پیش‌رو را هم محتمل نمی‌دانم، افزود: خدای ناکرده اگر به دلیل بروز حادثه‌ای غیرمترقبه‌ تنها یک درصد احتمال حضور حجت‌الاسلام روحانی در انتخابات ریاست جمهوری وجود نداشته باشد، اصلاح‌طلبان کاندیدایی مورد تأیید با پشتوانه آرای مردمی برای ظهور و بروز در این عرصه را خواهند داشت.

تابش در ادامه تصریح کرد: دولت یازدهم طی این مدت با چالش‌ها و تنگناهای بسیاری که برخی از آن‌ها میراث دولت قبل و تعدای دیگر بر اثر تحریم‌ها و سوءمدیریت بوجود آمده بود، مواجه شد اما توانست عملکرد مثبتی در عرصه سیاست خارجی و داخلی و کاهش نرخ تورم داشته باشد اما اکنون باید برای رکود کنونی و وضعیت معیشتی مردم علاجی پیدا کند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال کاندیداتوری حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در انتخابات ریاست جمهوری آتی نیز گفت: اگر وی تمایلی برای ورود به عرصه سیاست داشت در انتخابات اخیر مجلس یا ریاست جمهوری گذشته شرکت می‌کرد.

نماینده مردم اردکان با اشاره به اینکه کاندیدای اصولگرایان در رقابت با روحانی در انتخابات ریاست جمهوری از شانس بالایی برخوردار نیستند، خاطرنشان کرد: برخی بزرگان جریان اصولگرایی خواستار حمایت از رئیس جمهور هستند و از فحوای کلام آنها می‌توان متوجه شد، کاندیدایی که بتواند در مقابل روحانی قرار بگیرد را ندارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.