نویسنده هندی امام خمینی (س) را بی نظیرترین رهبر جهان اسلام دانست و معتقد است انقلاب اسلامی ایران تنها جنبشی بود که یک رهبر دینی هوشمند هدایت آن را به عهده داشت .

به گزارش جماران به نقل از ایرنا،«جاوید رحمانی » روز سه شنبه با انتشار مقاله ای در روزنامه اردو زبان «صحافت» هند اضافه کرد رهبری بی نظیر بنیانگذار جمهوری اسلامی نظام چند هزار ساله استبدادی در ایران را به نظام جمهوری اسلامی برخواسته از آرای مردم تبدیل کرد.
در بخش دیگری از این مطلب با اشاره به توطئه های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی آمده است جای بسی تاسف است که کشورهای غربی مدعی دموکراسی، تمام توان خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار گرفتند ولی شکست خوردند.
این نویسنده هندی در ادامه این مطلب می نویسد ایران جزء محدود کشورهایی است که قوانین اسلامی در آن اجرا می شود.
وی با اشاره به سفرش به ایران اضافه می کند دراین سفر متوجه دروغ بودن بسیاری از تبلیغات کشورهای غربی در خصوص ایران شدم .
رحمانی در بخش دیگری از این مقاله به مشارکت گسترده زنان در بخش های مختلف جامعه اشاره می کند و می نویسد زنان در ایران با حجاب ، همگام با مردان در عرصه های مختلف جامعه حضوری فعال دارند.
وی افزود:در بازدید از مراکز آموزشی و دانشگاهها متوجه شدم که زنان ایرانی در این بخش ها نه تنها از مردان عقب نیستند بلکه درمواردی تعداد دانشجویان زن از مرد بیشتر است .
در بخش دیگری ازاین مقاله آمده است: حضور زنان ایرانی در جامعه می تواند الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای اسلامی باشد.
نویسنده این مقاله با اشاره به استفاده ابزاری از زنان در کشورهای غربی اضافه شده است غرب زنان را تبدیل به عروسکی در دست مردان کرده است .
وی با اشاره به آیاتی از کلام وحی اضافه کرد در دیدگاه اسلامی زن از جایگاه و کرامت بالایی برخوردار است و زن و مردم به عنوان دو ستون جامعه هستند که اگر یکی از آنها ضعیف شود جامعه با مشکل مواجه می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.