بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: روز به روز وضعیت آمادگی من بهتر می شود، از این بابت خداوند را شاکرم و امیدوارم بتوانم در موعد مقرر و با آمادگی مطلوب به تیمم اضافه شوم.
جی پلاس، قاسم حدادی فر در گفتگویی درباره شرایطش گفت: آخرین روزهای حضورم در کرمان را پشت سر می گذارم. در این مدت تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر مربی بدنسازم آقای امینی زاد انجام دادم و خدا را شکر روز به روز وضعیتم زانو و آمادگی من بهتر شده است.
حدادی فر ادامه داد: ظرف روزهای آتی به اصفهان باز خواهم گشت تا تمرینات جدی تر خودم را در اصفهان پیگیری کنم و انشاالله بتوانم با آمادگی مطلوب پای به مستطیل سبز بگذارم. حدادی فر در مورد نتایج تیم فوتبال ذوب آهن در هفته های آتی گفت: بسیار خوشحال هستم که ذوب آهن خودش را پیدا کرد و در طی هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب کرد. این موضوع نشان از داریت کادر مدیریتی و فنی و تلاش ستودنی یکایک بازیکنان تیم دارد. شماره ۸ ذوب آهن اضافه کرد: بازیکنان ذوب آهن بازیکنان بزرگی هستند و امیدوارم بدون توجه به نتایج جدول و شرایطی که در لیگ حاکم است به قدرت و تلاش در مسابقات حاضر شده و به پیش بروند. حدادی فر در مورد هت تریک رجب زاده و تبریزی در طی هفته های اخیر گفت: خوشحالم که این دو بازیکن بزرگ در طی دو هفته اخیر این چنین درخشیدند و امیدوارم در سایه حفظ کیفیت و تلاششان بتوانند همچنان به موفقیتهای ذوب آهن کمک کنند. منبع: سایت رسمی باشگاه ذوب‌آهن

دیدگاه تان را بنویسید