نیمی از بازیکنان رئال مادرید در این فصل موفق به باز کردن دروازه حریفان شدند.

جی پلاس، رئال‌ مادرید دیشب (شنبه) با پیروزی پر گل ۶ بر یک برابر رئال بتیس به تساوی‌های خود پایان داد. گل‌های مادرید را ایسکو (دو گل)، کریستیانو رونالدو، رافائل واران، کریم بنزما و مارسلو به ثمر رساندند.

با گلزنی ایسکو و مارسلو، تعداد بازیکنانی که برای مادرید در این فصل گلزنی کردند به ۱۵ رسید. این رکورد در فصل گذشته نیز به ثبت رسیده بود. فوتبال تهاجمی که تیم زین الدین زیدان ارائه می‌دهد، نشان از همکاری همه بازیکنان در حمله است. با این شرایط، سفید پوشان نگران نزول BBC (رونالدو، گرت بیل و بنزما) نخواهند بود. مادرید زیدان در ۳۸ بازی ۱۰۱ گل به ثمر رسانده است.

سه گل نخست مادرید را در این فصل آسنسیو، سرخیو راموس و دنی کارواخال در سوپرجام اروپا به ثمر رساندند. در اولین بازی لالیگا که برابر رئال‌ سوسیداد بود، بیل گلزنی کرد. مهاجم ولزی خیلی زود پایش به گل باز شد. این دیدار سه بر صفر به پایان رسید و بیل و آسنسیو، دو گل مادریدی‌ها را وارد دروازه سوسیداد کردند. در هفته‌ دوم نوبت به آلوارو موراتا و تونی کروس رسید. آن ها در دیدار برابر سلتاویگو دو گل مادریدی ها را به ثمر رساندند. این بازی دو بر یک به پایان رسید.

رونالدو برترین گلزن مادرید برابر اوساسونا گلزنی کرد. مهاجم پرتغالی تنها پس از پنج ‌دقیقه از شروع بازی، دروازه اوساسونا را باز کرد. این دیدار با جشنواره گل سفید پوشان و با نتیجه‌ پنج بر دو به پایان رسید. ‌راموس، په په، لوکا مودریچ و دنیلو دیگر گل‌های شاگردان زیدان را به ثمر رساندند. در شروع لیگ قهرمانان اروپا بازیکن جدیدی گلزنی نکرد. رونالدو و موراتا دروازه اسپورتینگ لیسبون را باز کردند.

خامس در دیدار برابر اسپانیول پایش به گلزنی باز شد و بنزما گل دوم را به ثمر رساند تا تعداد گلزنان مادرید به ۱۳ بازیکن برسد. گل‌های مارسلو و ایسکو در دیدار دیشب این فهرست را تکمیل کرد. تاکنون در این فصل ماریانو، ناچو، کاسیمرو، لوکاس واسکس، متئو کواچیچ و فابیو کونترائو برای این تیم گلزنی نکردند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید