قهرمان المپیک لندن گفت: وقتی پشتوانه ما در فدراسیون جهانی وزنه برداری ضعیف باشد ما را مجبور می کنند به هر کاری که می خواهند تن بدهیم. با این حال اگر عذرخواهی من به صلاح ورزش و وزنه برداری باشد این کار را انجام می دهم.

جی پلاس، بهداد سلیمی درباره نامه فدراسیون جهانی وزنه‌برداری مبنی بر عذرخواهی رسمی او، انوشیروانی و فدراسیون وزنه‌برداری ایران در مورد اتفاقات المپیک ریو، بیان‌ کرد: مطیع تصمیمات فدراسیون هستم. اگر عذرخواهی من به صلاح ورزش و وزنه‌برداری ایران باشد و این کار دل مردم را شاد کند انجام می‌دهم.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند این عذرخواهی یعنی پذیرفتن این که حق با هیات ژوری بوده است، تصریح کرد: متاسفانه وقتی کرسی بین‌المللی تاثیرگذاری نداریم و پشتوانه ما در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری نیز ضعیف باشد همین می‌شود. ما را مجبور می‌کنند به هر کاری که می‌خواهند تن بدهیم.

او ادامه‌ داد: ما خودمان این اتفاق را دوست نداریم چون در این قضیه مظلوم واقع شدیم. من اگر واقعا میدانستم که مقصر هستم، خیلی زودتر از مردم و فدراسیون جهانی عذرخواهی می‌کردم، اما متاسفانه در المپیک ریو مورد ظلم واقع شدیم و اکنون نیز ما را مجبور به عذرخواهی می‌کنند. این عذرخواهی اجباری باعث می‌شود که مظلومیت ما جلوه بیشتری پیدا کند. با این حال اگر صلاح بر این است که این اتفاق بیفتد، من تابع فدراسیون هستم.

سلیمی همچنین گفت: البته خیلی سخت است که در حق ما ظلم شود و بعد بخواهند که عذرخواهی هم کنیم. با این حال هر چه که به صلاح ورزش و وزنه‌برداری است را انجام می‌دهم و اگر نیاز باشد که شخصا به مالزی بروم، این کار را خواهم کرد و اگر قرار است وزنه‌برداری محروم شود و عذرخواهی من مانع می‌شود، حتما این کار را انجام می‌دهم.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید