رییس فدراسیون والیبال گفت‌: فدراسیون والیبال ثابت کرده است که با تکیه بر منابع و تولیدات داخلی می‌توان بسیاری از کارها را به خوبی انجام داد و به موفقیت رسید.

جی پلاس، محمدرضا داورزنی، در حاشیه برگزاری سمینار اقتصاد مقاومتی در ورزش، افزود: وقتی در ورزش فدراسیونی با برند خارجی کار می‌کند، در حقیقت کار خاصی در اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است. زمانی که نگاه و دست ما به سوی دولت دراز است، توسعه اتفاق نخواهد افتاد. ما باید از منابع و ظرفیت‌های موجود بخش خصوصی برای توسعه ورزش استفاده کنیم و نباید به اقتصاد دولتی متکی بود.

وی ادامه‌ داد: وقتی درباره اقتصاد مقاومتی صحبت می‌کنیم باید بدانیم که چگونه باید از آن استفاده کرد و با شناسایی آن گام برداریم که در این زمینه فدراسیون والیبال پیشقدم بوده است. ورزش کشور ما با وجود محدودیت‌هایی که دارد، اما قابلیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف دارد. من در این جا می گویم که ما تمام امکانات و تجهیزات و حتی کفپوش‌های سالن والیبال را در داخل کشور تهیه می‌کنیم و از این طریق توانستهایم به اقتصاد داخلی کمک کنیم. وقتی تولیدات داخلی است چرا باید به تولیدات خارجی رجوع کنیم. فدراسیون والیبال این کار را انجام داده است و در این زمینه به موفقیت دست پیدا کرده است.

داورزنی ‌اضافه کرد: سفرهایی که در فدراسیون های ورزشی صورت می‌گیرد اگر هدفمند باشد، قطعا به نتیجه‌ مطلوب می رسند، ولی بیشتر سفرها سلیقه‌ای است. فدراسیون والیبال به عنوان یک پایلوت در حال‌ حاضر در فدراسیون جهانی والیبال و کنفدراسیون والیبال آسیا به عنوان یک سمبل توسعه نام گرفته است و به کشورها می‌گویند بروید ببینید که ایران در این زمینه چه کاری را انجام داده است که این افتخاری برای ماست.

رییس فدراسیون والیبال ‌اضافه کرد: باید اراده را تبدیل به عمل کرد. همان طور که ما سعی می‌کنیم در فدراسیون والیبال این گونه باشیم و تا به امروز ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم با ظرفیت‌های موجود فدراسیون را مدیریت کرد.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: برای المپیک ۲۰۲۰ برنامه خاصی خواهیم داشت و تمام تلاشمان بر این است که بهتر از قبل در این المپیک حضور یابیم. ما باید در کار خود این باور را داشته باشیم که می‌توانیم با تکیه بر منابع داخلی و توانمندی داخلی بسیاری از کارها را انجام دهیم.

دیدگاه تان را بنویسید