سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفـت: سیاه جامگان یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و خوشحالم که این تیم را شکست دادیم.

جی پلاس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر سیاه جامگان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و سه امتیاز گرفتیم. معتقدم سیاه‌جامگان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است اما شاید گل زودهنگام ما شیرازه این تیم را به هم ریخت. خوشحالم که برنده شدیم و گل هم نخوردیم.

او افزود: روند بازی طوری بود که همه از دیدن آن لذت بردند. به بازیکنانم و عوامل باشگاه خداقوت می‌گویم که با این شرایط زحمت زیادی می‌کشند. از پیروزی تیمم خوشحالم اما باید روی فرصت‌سوزی‌ها بیشتر کار کنیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: خوشبختانه در تیم ما اختلاف کیفی بین بازیکنان زیاد نیست و ما در هر بازی ۸۰ درصد ترکیب را بر اساس قدرت تاکتیکی خود و ۲۰ درصد آن را بر اساس تاکتیک حریف می‌چینیم. امروز ادینیو را برای نیمه دوم نگه داشته بودیم که وقتی آمد شرایط تیم ما بسیار خوب شد.

سرمربی تراکتورسازان همچنین گفت: از آقای آجرلو تشکر می‌کنم که تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا دغدغه‌های مالی باشگاه برطرف شود. او قول داده که به زودی پرداختی به بازیکنان داشته باشد تا سقف پرداخت‌ها به مرز ۳۰ درصد برسد.

قلعه‌نویی با اشاره به استفاده تیمش از حمایت مالی یکی از اپراتورهای تلفن همراه گفت: به جز چند تیم که از این امکان استفاده می‌کنند، اوضاع سایر تیم‌ها بدتر از ماست. امیدوارم ۳۰ میلیون آذری در این بخش به ما کمک کنند تا جمعیت ما بالاتر برود.

قلعه‌نویی تصریح کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که در طول ۹۰ دقیقه ما را تشویق کردند. باید بگویم تیم فرهاد کاظمی هم بسیار خوب است و گل اولی که ما زدیم باعث شد شیرازه تیم آن‌ها از هم بپاشد.

قلعه‌نویی در ادامه درباره تعطیلی لیگ هم گفت: هیچ کجای دنیا لیگ این چنین تعطیل نمی‌شود. فکر می‌کنم اگر هم بخواهیم حرف بزنیم، ما را محروم می‌کنند. به نظرم باید به لیگ اعتماد داشته باشیم تا بخواهیم به اردو برویم و تیم‌مان را آماده کنیم. اینکه بخواهیم لیگ را تعطیل کنیم و به اردو برویم، از نظر من نوعی خودزنی است.

او درباره تعویض محمد نوری هم گفت: نوری تا زمانی که توان داشت، یکی از بهترین نفرات ما بود اما در طول بازی دیدم که سرعت او کم شده و به همین دلیل دست به تغییر زدم. نوری در طول حضورش سه چهار موقعیت خوب هم خلق کرد و حتی می‌توانست جزو گلزنان ما باشد.

قلعه‌نویی در پایان اضافه کرد: سال گذشته که به تراکتورسازی آمدم، تیم همدل نبود و به چهار قسمت تقسیم شده بود اما امسال تیم همدلی داریم و تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم. بازیکنان هم باید بدانند نباید بی‌جهت کارت بگیرند.

دیدگاه تان را بنویسید