علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت:«از اعتماد شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی و در نهایت فدراسیون کشتی به خود تشکر می کنم.»
جی پلاس، سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی پس از انتخابش در این پست گفت: امیدوارم با توکل بر خدا، دعای خیر مردم، حمایت شورای فنی کشتی فرنگی ایران و استفاده از تجربیات تمامی زحمتکشان این رشته، بتوانم در هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان موفق باشم چرا که این تیم افتخارات با ارزشی را در کارنامه خود دارد.
اشکانی تصریح کرد: خود را شاگرد محمد بنا می دانم و در مسابقات جهانی ۲۰۰۵ بوداپست مجارستان نیز در کنار این مربی بزرگ به مدال نقره جهان رسیدم، قبل از شروع کار از بزرگان این رشته رخصت می طلبم و قطعا از تجارب آن ها استفاده می کنم. اشکانی در مورد برنامه های خود تصریح کرد: به زودی کادر فنی خود را اعلام خواهم کرد، به دنبال استفاده از نیروهای جوان و با تجربه بالای فنی هستم ضمن اینکه از تجربیات پیشکسوتان این رشته نیز استفاده خواهم کرد. وی با اشاره به اینکه تغییر قوانین کشتی فرنگی و حذف شدن قانون خاک را در رده ی سنی نوجوانان، تجربه کرده ام و باید در این زمینه سخت کارکنیم، در در پایان خاطرنشان کرد: کار در رشته بزرگسالان، تفاوت های زیادی با رشته های پایه دارد، اما من پیش از این نیز سابقه مربیگری تیم ملی بزرگسالان را داشته ام و تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار خواهم بست و امیدوارم با حمایت مردم به عنوان حامیان ورزش ملی کشور، بتوانم به کشتی فرنگی خدمت کنم. منبع: روابط عمومی فدراسیون کشتی

دیدگاه تان را بنویسید