سرمربی سپاهان می‌گوید امیدوار است تیمش در اولین بازی خانگی بعد از تعطیلات به سه امتیاز بازی دست پیدا کند.

جی پلاس، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان تهران درباره این دیدار اظهار کرد: سه امتیاز بازی برای ما و همچنین حریف بسیار حساس است. ما سعی می‌کنیم بعد از تعطیلات و از یک بازی خانگی نهایت استفاده را ببریم. پیکان هم برای کسب سه امتیاز به بازی می‌آید و فکر می‌کنم بازی خوبی باشد. تمام تلاش ما برای برد است و سعی می‌کنیم با ارائه یک بازی جوانمردانه برنده دیدار باشیم.

وی درباره شرایط تیم و عملکرد پرنوسانش توضیح داد: تمام تیم‌ها همین طوری هستند. هیچ تیمی به شرایط ایده‌آلش نرسیده است اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا تیم منسجمی باشیم و ان‌شاءالله روند صعودی‌مان را از بازی با پیکان شروع خواهیم کرد.

سرمربی سپاهان درباره ارزیابی‌اش از حریف نیز مطرح کرد: پیکان تیم باتجربه اما جوانی است. من احترام خاصی برای پیکان قائلم اما باید سه امتیاز را از آن خودمان کنیم. ما برای برد به زمین می‌رویم و اتفاقات داخل بازی مشخص می‌کند چه تیمی برنده خواهد بود.

ویسی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا محروم و مصدومی برای بازی فردا دارد یا نه عنوان کرد: سعید کریمی تنها مصدوم ماست همچنین دو بازیکن‌مان که در تیم دانشجویان حضور داشتند به بازی نمی‌رسند اما ملی‌پوشان ما مشکل خاصی ندارند و می‌توانند مقابل پیکان بازی کنند.

وی در رابطه با نوسانات سپاهان در هفته‌های اول گفت: شرایط بازی‌ها متفاوت است. ممکن است در یک بازی بازیکنان نتوانند تمام انتظاراتی که از آن‌ها می‌رود را برآورده کنند. یک بازی مثل صنعت نفت گیج و منگ بودیم که باختیم و همه تیم‌ها همین طورند. ممکن است در ۷-۸ بازی خوب باشند سپس افت کنند ولی تیم ما به خاطر اینکه هنوز شکل نگرفته است، زودتر این اتفاق برایش افتاد. سعی می‌کنیم نوسانات را کنترل کنیم و به این مشکل خاتمه دهیم.

وی در رابطه با بازی‌های دوستانه سپاهان در تعطیلات لیگ اظهار کرد: بازی‌های خوبی داشتیم و به اهداف‌مان در این بازی‌ها نزدیک شدیم. در بازی‌های رسمی بعد از عقب افتادن تیم افت می‌کرد ولی در این سه بازی دوستانه با اینکه یک بر صفر عقب بودیم، توانستیم برگردیم و این دستاورد خوبی بود. در کل از این بازی‌ها راضی بودم و توانستیم تاکتیک تیم را بررسی کنیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به تعطیلات مکرر لیگ خاطرنشان کرد: تعطیلات برای هیچ کدام از تیم‌ها خوب نیست. گاهی ریکاوری لازم است ولی نه به این صورت که سه بازی انجام دهیم و دوباره یک ماه تعطیل باشیم. باید در این تعطیلات بدنسازی کنیم، مصدوم ندهیم، انگیزه و شادابی بازیکنان را حفظ کنیم و هماهنگی‌مان را از دست ندهیم و هیچ کس از این تعطیلات راضی نیست.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید