سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی مقابل ازبکستان به آماده‌سازی تیم برای حضور در جام جهانی کمک کرد.

جی پلاس، محمد ناظم‌الشریعه درخصوص بازی تیمش مقابل تیم ملی ازبکستان عنوان کرد: بازی سختی بود. در ابتدا گردش توپ برای بازیکنانم دشوار بود اما به مرور زمان با توجه به شرایط بازی عملکرد تیم بهتر شد و موفق شدیم در نیمه دوم بازی با زدن سه گل از تیم خوب ازبکستان پیش بیفتیم و پیروز میدان شویم.

وی ادامه داد: موقعیت‌های زیادی در نیمه دوم داشتیم که متاسفانه با بدشانسی همراه بودیم. ما می‌توانستیم با گل‌های بیشتر بازی را به اتمام برسانیم.

ناظم‌الشریعه اضافه کرد: بازی مقابل ازبکستان تقریبا کمک خوبی به تیم کرد تا بتوانیم نیمی از ضعف‌هایی که داشتیم را پوشش دهیم اما هنوز به هدفی که مد نظر داشته‌ایم نرسیده‌ایم. امیدواریم بتوانیم در مدت باقی مانده برای حضور در رقابت‌های جام جهانی کلمبیا، ضعف‌های تیم را کاملا پوشش دهیم و با یک عملکرد خوب مقابل اسپانیا، به رقابت بپردازیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی کلمبیا خاطرنشان کرد: کار برای ما در این رقابت‌ بزرگ سخت و دشوار است اما ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم با پیروزی مقابل تیم‌های هم‌گروه خود در ابتدا از گروه صعود کنیم و در ادامه بتوانیم ۴ تیم برتر دنیا قرار بگیریم.

وی درباره داوری افزود: با وجود اینکه در جریان بازی یکی از بازیکنان خوبم اخراج شد اما داوری مشکل خاصی نداشت.

دیدگاه تان را بنویسید