مهاجم بارسلونا خودش را به هیچ وجه شایسته دریافت توپ طلای امسال نمی‌داند.

جی پلاس، لوییس سوارس در اولین نشست خبری اش در فصل جدید حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مهاجم بارسلونا گفت: خیلی خوشحالم که فصل پیش توانستیم چند عنوان کسب کنیم. از لحاظ فردی شایسته آن بودیم اما افتخارات گروهی ارزشمندتر از عناوین فردی هستند. مجبور به رقابت برای فتح تمام عناوین ممکن هستیم.

سوارس درباره آینده لیونل مسی اظهار کرد: او دوست صمیمی من است و در حال لذت بردن از تعطیلات. می‌دانم که مسی مشتاقانه به تمرینات بازخواهدگشت. همه می دانند که پس از کوپا آمه‌ریکا و مشکلات دادگاهی، شرایط برای مسی سخت شده است اما او همیشه رو به جلو حرکت می کند و باید از این بازیکن حمایت کرد.

مهاجم اروگوئه‌ای افزود: به عنوان یک دوست و عاشق فوتبال نمی خواهم تیم ملی آرژانتین را بدون مسی تصور کنم. او عاشق آرژانتین است و آن عشق غیرقابل بحث است. باید شرایطش را درک کرد اما فکر می کنم دوباره بازوبند کاپیتانی را بر دستانش می‌بندد و به تیم ملی بازخواهد گشت.

بارسلونا قصد دارد لوچیانو ویتو، مهاجم اتلتیکو مادرید را جذب کند. سوارس درباره این بازیکن گفت: بازیکن بزرگی است. بازی هایش را در ویارئال دوست داشتم. در اتلتیکو مادرید فرصت کمی برای نمایش خود داشت اما در اینجا (بارسلونا) این فرصت را خواهد داشت.

خاویر ماسکرانو قراردادش با بارسلونا به پایان رسیده است. مهاجم بارسلونا درمورد تمدید قرارداد این بازیکن نیز اظهار کرد: از ویژگی و شخصیتش آشنایی کامل داریم. خوشحال می شویم در بارسلونا بماند.

سوارس درباره تمدید قراردادش گفت: هنوز قراردادم به پایان نرسیده است. نمی دانم چرا در مورد تمدیدش صحبت می کنند. نگران این موضوع نیستم.

برترین گلزن فصل پیش لالیگا در رابطه با خروج احتمالی کلودیو براوو نیز اظهار کرد: دروازه‌بانان بارسلونا بزرگ هستند. به همین خاطر در این باشگاه حضور دارند. در تیمی حضور داریم که صحبت های زیادی درباره آن می شود که اغلب دروغ است. براوو از بودن در اینجا خوشنود است.

بازیکن ملی پوش اروگوئه ای درباره توپ طلا گفت: شایسته دریافت این جایزه نیستم. به نظر می رسد شانس کریستیانو رونالدو را به خاطر فتح عناوین بیشتر در سال گذشته بیشتر می دانند اما فکر می کنم مسی بهترین بازیکن جهان است. با وجود اینکه به همراه تیم ملی جامی را بالای سر نبرده است اما نقش تعیین کننده در بازی ها دارد و متفاوت گلزنی می‌کند.

دنی آلوس مدافع برزیلی بارسلونا یک ماه پیش این تیم را ترک کرد و به یونتوس پیوست. سوارس درباره این بازیکن اظهار کرد: آلوس به تیم کمک زیادی کرد. همچنین در زمین رابطه خوبی با مسی داشت. بدون اینکه همدیگر را نگاه کنند، با هم بازی می کردند. بازیکن ارزشمندی را از دست دادیم.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید