آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال/ ۹تیر

جی پلاس/ پرواز شهباززاده به ترکیه؟!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از انتقال جنجالی و پر سر و صدا مهدی طارمی و رامین رضاییان، بازیکنان پیشین پرسپولیس به تیم ریزه اسپور ترکیه، امروز (چهارشنبه ) شایعاتی مبنی بر جدایی سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال استقلال از این تیم و پیوستن او به یک تیم ترکیه ای شنیده می شود.

تمدید قرارداد سه ساله هافبک مصدوم استقلال روزبه چشمی هافبک مصدوم و بدشانس استقلال که گفته می شود تا اواخر نیم فصل اول شرایط بازی را پیدا نمی کند بعد از این که از لیست این تیم برای لیگ شانزدهم کنار گذاشته شد در نشستی با مدیران باشگاه توافق کرد تا قراردادش را برای سه فصل دیگر تمدید کند. روزبه که هنوز یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت با این اقدام تا لیگ نوزدهم در جمع آبی پوشان ماندنی شد تا خیالش از بابت بازگشت به لیست تیم آسوده باشد. چشمی بعد از عملکرد درخشان در اولین فصل حضورش در استقلال به بازوبند کاپیتانی تیم ملی امید ایران هم رسید اما در هفته های پایانی فصل رباط صلیبی او آسیب دید تا مدتی طولانی خانه نشین شود. برانکو، کریستانوویچ را می‌خواهد برانکو ایوانکوویچ از اواخر فصل گذشته برخلاف مسئولان باشگاه پرسپولیس چندان امیدوار به ماندن مهدی طارمی نبود و از این‌رو جانشین وی را هم انتخاب کرده بود. گزینه مدنظر برانکو کسی نیست جز ایوان کریستانوویچ کروات که فصل گذشته هم تا آستانه پرسپولیسی شدن پیش رفت. البته این مهاجم کروات آن قدر کارنامه خوبی ندارد که مسئولان باشگاه پرسپولیس تمایل به جذب او را داشته باشند و ترجیح می‌دهند با رقم درخواستی او، مهاجم بهتری را به خدمت بگیرند. در روزهای اخیر چند مهاجم خارجی به مسئولان باشگاه پرسپولیس معرفی شده‌اند اما برانکو هیچ یک از آنها را تایید نکرده است. این روند همچنان ادامه دارد و در نهایت باید دید برانکو مهاجمی را می‌پسندد یا همچنان اصرار به جذب کریستانوویچ دارد. نریمان‌جهان به ماشین‌سازی پیوست سامان نریمان جهان که در روزهای گذشته حواشی زیادی درباره‌اش ایجاد شده بود، در نهایت موفق شد رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه گسترش فولاد دریافت کرده و به ماشین سازی تبریز بپیوندد. نریمان جهان شب گذشته در جلسه ای با مدیران ماشین‌سازی شرکت کرد و قرارداد یک ساله‌ای را به امضا رساند. حسن‌زاده به سایپا پیوست در حالی که قرار بود امروز وضعیت نهایی مسعود حسن‌زاده نهایی شود و بحث انتقال او از ذوب‌آهن به باشگاه دیگر به پایان برسد در نهایت باشگاه سایپا مبلغ مورد نظر باشگاه ذوب آهن را پرداخت کرد و رضایتنامه این بازیکن را گرفت. به این ترتیب حسن‌زاده فصل آینده در تیم سایپا حضور خواهد داشت. شهباززاده هم در راه ترکیه/ جدایی مهاجم آبی‌ها جدی‌تر شد

سجاد شهباززاده مهاجم استقلال در تمرین‌های اخیر این تیم شرکت نکرده و این مسئله شایعات زیادی را با خود به همراه داشته است. یکی از این شایعات مبنی بر این است که این بازیکن به زودی از استقلال جدا شده و راهی ترکیه خواهد شد.

ظاهرا او پیشنهادی از ترکیه دارد و تمایل دارد فوتبالش را در این کشور ادامه دهد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد جدایی شهباززاده از استقلال در حال نهایی شدن است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این مهاجم فصل بعد را در ترکیه به سر خواهد برد. البته شهباززاده با استقلالی‌ها قرارداد دارد و در حال حاضر در تلاش است تا با این باشگاه برای قطع همکاری به توافق برسد.

دیدگاه تان را بنویسید