من حتی قرص سرماخوردگی هم نمی خورم

واکنش سردار آزمون‌ به شایعه دوپینگ

لینک کوتاه کپی شد
سردار آزمون در بهترین شرایط چند سال اخیر خود قرار دارد اما مشخص نیست چراهر روز دوباره او یک شایعه در فضای مجازی ساخته می شود.
جی پلاس، سردار آزمون پس از سپری کردن یک فصل درخشان در روستوف و کسب نایب قهرمانی همراه این تیم به اردوی تیم ملی پیوست تا همراه سایر بازیکنان در دو بازی تدارکاتی مقابل مقدونیه و قرقیزستان به میدان برود. آزمون اما باز هم درخشید و موفق شد مقابل مقدونیه هت تریک کند و سه بار دروازه حریف اروپایی تیم ملی را باز کند.
پس از این بازی در فضای مجازی شایعه ای ساخته شد با این مضمون که آزمون دوپینگ کرده و از مواد نیروزا استفاده! شایعه ای که در تلگرام منتشر شد و منبع خاصی هم نداشت. آزمون که از این شایعه عصبانی بود، می گوید: هر روز یک شایعه برایم می سازند. انگار عده ای دوست ندارند موفق باشم و برای فوتبال ایران یک نماینده سربلند. یک روز می نویسند سردار بی اجازه اردوی تیم ملی را ترک کرده و حالا هم می گویند که از مواد نیروزا استفاده کرده ام. من حتی وقتی سرما می خوردم قرص نمی خورم چه برسد به دوپینگ. واقعا از انتشار این شایعه ها هم خنده ام می گیرد و هم ناراحت می شوم. مطمئن باشید این موضوع را قانونی پیگیری می کنم تا شایعه سازان حتی در فضای مجازی هم به خود جرات ندهند هر مسأله ای که به ذهنشان می رسد را بدون ذکر منبع بنویسند. منبع: ورزش ۳

دیدگاه تان را بنویسید