هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی پرگل ملوان برابر سایپا و تساوی استقلال خوزستان برابر گسترش فولاد تبریز ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار جی پلاس، مربیان لیگ برتری در مصاحبه هایشان بعد از بازی از اتفاقات هفته بیست و هفتم گفتتند.

ویسی مربی استقلال خوزستان

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از نتیجه بازی با گسترش فولاد راضی هستم چون این تک امتیاز می‌تواند ما در کورس قهرمانی نگه دارد.

جی پلاس، عبدالله ویسی در نشست خبری پایان بازی تیم‌های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: کیفیت بسیار مناسب زمین و وضعیت جدول باعث شده بود هر ۲ تیم به ارائه فوتبال پرداخته و برد را در دستور کار خود قرار دهند. هر ۲ تیم فرصت‌های خوبی را برای گلزنی داشتند که از دست رفت. در نیمه دوم شرایط فرق می‌کرد. تیم گسترش فولاد در شروع نیمه دوم روی دروازه ما فشار وارد کرد اما ما توانستیم بازی را کنترل کنیم. در واقع شرایط برد برای هر ۲ تیم مهیا بود. وی افزود: من از نتیجه بازی راضی هستم چون این تک امتیاز می‌تواند ما در کورس قهرمانی نگه دارد. این تک امتیاز باعث می‌شود که امتیازاتی که در بازی‌های قبلی از دست دادیم به نوعی جبران کنیم. سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که چرا از دقیقه ۶۵ بازی به بعد به بازی دفاعی روی آوردید تصریح کرد: می‌خواستیم خط حمله تیم گسترش را از دروازه خود دور نگه داریم، خوشبختانه این اتفاق هم افتاد ما اجازه صاحب توپ شدن و شوت زنی به ابراهیمی را ندادیم این موضوع باعث شد آنها ۲ مهاجم خود را تعویض کنند که آنها نیز نتوانستند کار خاصی را انجام دهند. ویسی تأکید کرد: وقتی که نمی‌توانیم یک بازی را ببریم باید از تیم حریف تساوی بگیریم. امروز ما برای برد به میدان آمده بودیم اما گرفتن یک امتیاز هم کافی بود چون این تک امتیاز در آینده به درد ما می‌خورد. خط دفاعی ما امروز عملکرد خوبی داشت و در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم چون انتظاراتم را درون زمین برآورده کردند. مردم از تیم ما راضی هستند و من شرایط فعلی را دوست دارم، امیدوارم تیم‌های دیگر نیز به جوان‌گرایی پرداخته و ما نیز در آینده به جوان‌گرایی خود ادامه دهیم تا در نهایت به فوتبال ایران کمک شود. وی ادامه داد: نتایج اخیر تیم ملی محصول جوان‌گرایی در آن است. گسترش فولاد نیز از بازیکنان جوان خوبی مثل داریوش شجاعیان بهره می‌برد که امیدوارم این جوان‌گرایی آنها در آینده نیز ادامه داشته باشد. شما نگاه کنیم گسترش فولاد در زمین خود به همه تیم‌ها گل زده اما ما حتی یک فرصت گلزنی نیز به آنها ندادیم. آنها برای بردن به میدان آمده بوده و اهداف مختلفی داشته‌اند. ما نیز در حال حاضر شرایط خوبی داشته و لیاقت داریم در اینجای جدول باشیم. سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: شرایط ما فوق‌العاده است. ما ۱۵ بازی کلین‌شیت کردیم و این بی‌انصافی است که بگوییم مستحق قرار گرفتن در اینجای جدول نیستیم. اول فصل می‌گفتند نتایج ما شانسی بوده است اما الان جزو تیم‌های صدرنشین هستیم. باید برای تیم‌هایی مثل ما که با هزینه کم بسته شده و نتیجه می‌گیرند احترام قائل باشید.

کمالوند مربی گسترش فولاد

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تساوی مقابل استقلال خوزستان باعث شد که ۲ امتیاز به نفع تراکتورسازی بگیریم.

فراز کمالوند در نشست پایانی بازی تیم‌های استقلال اهواز و گسترش فولاد در خصوص عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان تیم حریف اظهار داشت: بازیکنان ما این مسئله را رعایت کردند اما تیم حریف این کار را انجام نداد البته پس از بازی ویسی از من عذرخواهی کرد و گفت که به بازیکنانش گفته بود توپ را به بیرون بزنند اما آنها این کار را انجام ندادند. فکر می‌کنم همیشه باید بازی جوانمردانه را رعایت کنیم. وی ادامه داد: در دقایقی نخست بازی بر روی بازیکن ما خطای پنالتی انجام شد اما داور این اعتقاد را نداشت. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد سرنوشت بازی عوض می‌شد. گل دوم پدیده نیز مقابل ما مردود بود، این اشتباهات به تیم ضربه می‌زند البته می‌دانیم که داوران غرضی ندارند و به همین دلیل هم توهینی به آنها نمی‌کنیم. ما همیشه به داوران احترام می‌گذاریم و معتقدم که پاکترین داورها را داریم اما از دپارتمان داوری این سوال را دارم که چطور می‌شود در یک بازی یک پنالتی مشکوک برای حریف گرفته می‌شود اما در بازی امروز این اتفاق رخ نمی‌دهد. سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد ادامه داد: هیچ کجای دنیا بازی رفت و برگشت ۲ تیم توسط یک داور قضاوت نمی‌شود اما این اتفاق در بازی ما با استقلال خوزستان رخ داد. ما در بازی رفت هم با پنالتی به حریف باختیم.

مهاجری مربی پدیده

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد پس از پایان بازی با راه‌آهن در خصوص داور مسابقه صحبت و از این موضوع انتقاد کرد.

رضا مهاجری پس از شکست ۳ بر یک مقابل راه‌آهن در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال در کنفرانس مطبوعاتی گفت: بازیکنان تیم ما بی‌انگیزه بودند. ما می‌خواستیم در این بازی از ۴ یا ۵ بازیکن جوان خود استفاده کنیم و اگر این کار را می‌کردیم متهم می‌شدیم به هزار جور حرف و می‌گفتند آنها تبانی کردند. این موضوع باعث شد دست ما برای این دیدار بسته باشد. ما تیمی هستیم که نه خطر سقوط داریم و نه استرس صعود و می‌خواستیم حداقل در این بازی از بازیکنان جوانتری در ترکیب‌مان استفاده کنیم. وی افزود: تیم ما بسیار خسته است و به شرایط بازی برای ۱۱ نفر اصلی ما وجود ندارد. مطمئنا ما از بازی بعد از بازیکنان جوانمان استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم از حضور آنها بهره کافی را ببریم. مهاجری تصریح کرد: در این بازی در دو دقیقه بد گل خوردیم؛ یکی در پایان نیمه اول بود و دیگری هم اواخر نیمه دوم. به نظر من اخراج احمد آل‌نعمه از سوی داور درست نبود و بعد از گل سوم هم ما یک وقت کافی نداشتیم. سرمربی پدیده در خصوص بحث داوری و عملکرد داور مسابقه گفت: در مورد این موضوع تمایلی ندارم صحبت کنم، مسلما مسئولان باشگاه راه‌آهن در این خصوص صحبت خواهند کرد ولی آن چیزی که مشهود بود این بود که داور مسابقه بسیار ناهماهنگ بود و دو، سه تصمیمات اشتباه داشت و کمک او در صحنه‌هایی پرچم‌هایی زد که او ندید. نمی‌خواهم عملکرد خودمان را توجیه کنم ولی به نظر من داوری لیگ ما نباید اینطور باشد. گفتم ما جزو تیم‌هایی هسیتم که نه استرس صعود داریم و نه خطر سقوط ولی حداقل تیم‌هایی که جنگ ماندن یا نماندن دارند داوری در آن بازی‌ها تاثیرگذار نباشد. اینگونه داوری زیبنده لیگ برتر ما نیست.

توپالیدیس مربی راه آهن

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن از شرایط سخت این تیم در هفته‌های آینده لیگ برتر خبر داد.

توپالیدیس پس از برتری ۳ بر یک مقابل پدیده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: من به خاطر فوت مادرم چند روزی در ایران نبودم و در طول هفته تمرینات تیم برعهده دستیار اولم فرشاد کرمی بود. در خصوص بازی باید بگویم ما خیلی خوب بازی کردیم و دو گل توانستیم بزنیم ولی به نظر من علاوه بر این دو گل ۳ و ۴ موقعیت صددرصد دیگر هم داشتیم که با بی‌دقتی بازیکنانم از دست رفت. بعد از گل دوم تیم مقابل بهتر از ما بود و از نظر مالکیت توپ شرایط بهتری داشت و ما نوسان زیادی داشتیم. وی اضافه کرد: این طبیعی است ما از نظر فشار روانی شرایط عصبی داشتیم چون جزو تیم‌هایی هستیم که خطر سقوط را احساس می‌کنیم و خوشبختانه توانستیم در این بازی به برتری برسیم. توپالیدیس عنوان کرد: زمانی که حریف ۱۱ نفره بود عملکرد بهتری داشتیم. مهرداد محمدی می‌توانست در یک صحنه توپی را که تیر دروازه زد را تبدیل به گل کند. سرمربی راه‌آهن گفت: می‌خواهم در خصوص کل فصل صحبت کنم زمانی که من در تیم راه‌آهن نبودم شنیده بودم که آنها تیم خوبی دارند. از زمانی که سرمربیگری این تیم را برعهده گرفتم راه‌آهن در ۱۴ بازی فقط دو گل به ثمر رسانده بود. در موقعیت بدی تیم را تحویل گرفتم و بعد از حضور من تیم شرایط خوبی را پیدا کرده و توانسته در سه بازی گذشته ۶ گل برند.

احمد زاده مربی ملوان

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: خوشحالم که قولی که به روح اولادی دادیم عمل کردیم و این سه امتیاز شیرین و تاثیرگذار را به روح او، خانواده محترمش و تماشاچیان ملوان تقدیم می‌کنم.

محمد احمدزاده پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که امروز بازی خوبی کردیم و با حمایت ویژه تماشاگران و همت بازیکنان توانستیم به قولی که به روح مهرداد اولادی داده بودیم، عمل کنیم. این سه امتیاز بسیار شیرین و سرنوشت‌ساز بود. وی ادامه داد: تماشاگران امروز واقعاً سنگ تمام گذاشتند و مثل همیشه آخرین پناه برای مهرداد اولادی بودند. آنها هیچ زمانی پشت او را خالی نکردند و خود مهرداد نیز این موضوع را می‌دانست. بازیکنان ما امروز واقعاً با انگیزه بازی کردند و در یک شرایط سخت و در مقابل تیمی که انگیزه داشت به پیروزی رسیدند. احمدزاده خاطر نشان کرد: البته در نیمه اول به‌غیر از یکی یا دو مورد سایپایی‌ها فرصت خطرناکی نداشتند و تنها در ۱۰ دقیقه پایانی بازی که استرس تیم ما بالا رفت و یک عقب‌نشینی بد موقع داشتیم توانستند حمله کنند و به گل دوم برسند. در مابقی زمان بازی تیم ما واقعاً بهتر بود و موقعیت گل‌ خوبی داشتیم. اگر شانس می‌آوردیم می‌توانستیم به گل چهارم نیز برسیم. در کل بازی بسیار خوب بود و خوشحالم که توانستیم این سه امتیاز را بگیریم. سرمربی تیم فوتبال ملوان در واکنش به حرف‌های مجید جلالی در مورد ایجاد انگیزه بعد از فوت مهرداد اولادی برای ملوانی‌ها گفت: قاعدتاً نمی‌توانیم بگوییم این موضوع تأثیرگذار نبوده است، اما در نقطه مقابل این اتفاق بسیار بد و ناخوشایند می‌توانست تاثیرات منفی فراوانی روی تیم ما بگذارد. وی افزود: در دو روز گذشته بدترین لحظات عمرمان را پشت سرگذاشتیم و واقعاً تلاش کردیم که در این شرایط سخت بازیکنان را برای این بازی آماده کنیم. مطمئناً حضور این همه تماشاگر به ما کمک کرد. اما بازهم می‌گویم با وجود تمام این حرف و حدیث‌ها این سه امتیاز به عشق تماشاگران و به عشق مهرداد اولادی رقم خورد.

جلالی مربی سایپا

سرمربی تیم سایپا گفت: وضعیت داوری آنقدر بد بود که مدیرعامل ما بین دو نیمه گفت به میدان نرویم.

مجید جلالی بعد از شکست ۳ بر ۲ تیمش مقابل ملوان در جمع خبرنگاران ضمن انتقاد شدید از عملکرد داور بازی عنوان کرد: امروز یک بازی خوب و شرافتمندانه انجام دادیم، فکر نمی‌کنم از اول لیگ تاکنون هیچ کسی ملوان را به این خوبی دیده باشد. خدا مهرداد اولادی را رحمت کند ولی اتفاقی که برای او افتاد به نوعی فضایی ایجاد کرد که ملوانی‌ها با انگیزه‌ بالاتری فوتبال بازی کنند. وی در مورد داوری اظهار داشت: از داوری به شدت ناراحتم و معتقدم داور بازی نتیجه را رقم زد. ملوان با کیفیت بالایی فوتبال بازی می‌کرد و حتی اگر داوری دخالت هم نمی‌کرد شاید آنها برنده میدان بودند اما متاسفانه امروز قضاوت واقعا ضعیف بود. روی گل دوم و گل سوم که از روی ضربه پنالتی به ثمر رسید اعتراض داشتم و معتقدم داور در این دو صحنه اشتباه کرده است. سرمربی سایپا گفت: وضعیت داوری آنقدر وخیم بود که مدیرعامل ما در بین دو نیمه گفت اصلاً نمی‌خواهد در نیمه دوم به میدان بروید. به هر صورت ما بازی کردیم ولی ای کاش داوری منصفانه بود. جلالی گفت: ما نباید تاوان ضرری که ملوان کرده را بدهیم. این مدل قضاوت کردن مخصوص در نیمه اول مرا متعجب کرد و اصلاً برایم قابل قبول نبود اگر کار منصفانه و عادلانه پیش می‌رفت هیچ اعتراضی نمی‌کرد.

دیدگاه تان را بنویسید