سرمربی تیم فوتبال استقلال از جواد زرینچه کاپیتان پیشین این تیم که در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور پیدا کرده بود، تشکر و قدردانی کرد.

جی پلاس، تمرین ظهر امروز سه شنبه تیم فوتبال استقلال در زمین شماره ۲ مجموعه آزادی و با حضور کاپیتان پیشین استقلال برگزار شد. جواد زرینچه در تمرین امروز آبی پوشان حضور پیدا کرد و ضمن خوش و بش با سرمربی استقلال، دروازه‌بان ها و بازیکنان این تیم، به تماشای تمرین نشست.

سرمربی استقلال با دیدن جواد زرینچه به سمت وی رفت و ضمن خوشامدگویی به زرینچه اعلام کرد برخلاف تمام شایعاتی که گفته می شده من با زرینچه مشکل دارم، هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد و بسیار خوشحالم که امروز او را می بینم و با دیدن او خیلی از خاطرات گذشته برایم زنده شد.

* سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین باز هم با بازیکنانش صحبت کرد و از آنان خواست تمرینات را جدی برگزار کنند و تمام تمرکز خود را برای پیروزی مقابل فولاد خوزستان بگذارند.

* قرار است پس از پایان تمرین ظهر امروز، بازیکنان به همراه کادر فنی به هتل المپیک رفته و ناهار را با اعضای هیئت مدیره صرف کنند.

* نصرالله عبدالهی و دکتر نوروزی به محض دیدن جواد زرینچه، وی را در آغوش گرفته و با یکدیگر خاطرات گذشته را مرور کردند.

* علیرضا رمضانی در اواسط تمرین دچار مصدومیت شد و با اجازه کادر پزشکی به تمرین ادامه نداد.

* عادل شیحی، روزبه چشمی و محسن کریمی به دلیل مصدومیت همچنان غایب تمرینات هستند.

* میثم مجیدی که روز گذشته به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه بینی در تمرین حضور نداشت، امروز با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و سپس زمین شماره ۲ را ترک کرد.

* پس از صحبت های مظلومی، بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده سپس به بازی آقاوسط پرداخته و در بخش پایانی تمرین به مرور کارهای تاکتیکی برای دیدار مقابل فولاد خوزستان پرداختند.

* وحید طالبلو و سید مهدی رحمتی ۲۰ دقیقه زودتر از سایر بازیکنان در زمین حاضر شده و زیر نظر حسین ترابپور به تمرین پرداختند.

* بنا به دستور کادر فنی، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه تمرینات آبی پوشان پشت درهای بسته انجام خواهد گرفت.

* یکی از لیدرهای تیم استقلال با هواداران مجیدی و حجازی درگیری ایجاد کرد و به جر و بحث شدید با آنها پرداخت.

* تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز جمعه سوم اردیبهشت ماه و از ساعت ۲۰:۲۰ در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان است.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید