در ادامه دیدارهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان فوتبال کشورمان به مصاف نمایندگان عربستانی خواهند رفت.

جی پلاس، نوبت به دیدارهای حیثیتی رسید. دیدار نمایندگان فوتبال کشورمان مقابل نمایندگان تیم‌های عربستانی در کشوری ثالث. دیدار تیم‌های ایرانی مقابل عربستانی چه ملی و چه باشگاهی همیشه حیثیتی بوده، اما مناقشات اخیر و رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی‌ها در کشوری بی طرف باعث شده حساسیت این بازی‌ها چند برابر شود و مطمئناَ این بار هم باید منتظر بازی‌هایی جذاب و درگیرانه باشیم.
الاتحاد عربستان - سپاهان ایران
نماینده فوتبال کشورمان در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا اوضاع خوبی نداشته و در دو بازی آخر خود مقابل الاتحاد عربستان هم فقط باید به دنبال معجزه باشد تا بتواند راهی مرحله حذفی شود. سپاهان که از چهار بازی ابتدای خود فقط موفق شد ۳ امتیاز کسب کند، اکنون در قعر جدول گروه A قرار دارد و در چنین شرایطی باید به مصاف الاتحاد برود. تیمی که همیشه مقابل تیم‌های ایرانی نتایج خوبی کسب کرده و این بار باید به مصاف نماینده‌ای از کشور ایران برود که این روزها اوضاع خوبی ندارد. البته الاتحاد هم در لیگ قهرمانان وضعیت مشابهی مانند سپاهان دارد، چراکه پس از لوکوموتیو ۸ امتیازی و النصر ۷ امتیازی، الاتحاد نیز با ۳ امتیاز و فقط به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان در رده سوم قرار گرفته است. با این جدول و با این شرایط مطمئناَ شانس صعود سپاهان و الاتحاد بسیار کم است و صعود این دو تیم در حالی رقم خواهد خورد که اتفاقات عجیب رخ بدهد و همه چیز دست به دست هم بدهد. این دیدار قرار است در کشور قطر برگزار شود و مطمئناَ جدا از مسئله صعود یا حذف، دیدار دو تیم به دلیل مناقشات اخیر بسیار حیثیتی است.
ذوب‌آهن ایران - النصر عربستان
شاگردان یحیی گل‌محمدی شرایط خوبی در گروه B رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دارند و حضور آنها با ۸ امتیاز در صدر جدول این گروه بالاتر از لخویا و النصر ۵ امتیازی و بنیادکار ۲ امتیازی این شانس را به ذوب‌آهن خواهد داد که در دو بازی پایانی خود صعودش را قطعی کند. دو دیداری که مقابل النصر عربستان برگزار خواهد شد و مطمئناَ همین مسئله حسابی به حساسیت بازی اضافه خواهد کرد. این دیدار که حیثیتی شده، حالا در شرایطی برگزار خواهد شد که ذوب‌آهن برای قطعی کردن صعودش تلاش می‌کند و النصر نیز تلاش خواهد کرد با کنار زدن نماینده ایران، راه صعود خودش را هموار کند. با این حال ذوب‌آهن شانس خوبی برای صعود دارد، از این نظر که هم امتیاز خوبی را تا اینجا جمع آوری کرده و هم اینکه تیم بدون شکست گروه B بوده است و این مسئله می‌تواند از نظر روحی و روانی به شاگردان جوان گل‌محمدی کمک کند تا مقابل نماینده عربستان همه چیز را به سود خود تمام کنند. باید دید آیا نمایندگان ایران می‌توانند مقابل نمایندگان عربستان شب خوبی را رقم بزنند.
برنامه بازی‌های نمایندگان ایران در روز چهارشنبه:
گروه A:
النصر امارات - لوکوموتیو ازبکستان، ساعت ۱۷:۴۵
الاتحاد عربستان - سپاهان ایران، ساعت ۲۲:۱۵
گروه B:
بنیادکار ازبکستان - لخویای قطر، ساعت ۱۸:۳۰
ذوب‌آهن ایران - النصر عربستانْ ساعت ۲۱، ورزشگاه سلطان قابوس عمان
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید