سرپرست فدراسیون جودو گفت: فکر می‌کنم مجموع عملکرد تیم در این سفر ما را به موفقیت در المپیک نزدیک نر خواهد کرد.

جی پلاس، رشید خدابخش در مورد شرایط تمرین دو جودوکار کشورمان در کمپ بین‌المللی پاریس، اظهار داشت: جواد محجوب و سعید ملایی در اردوی مشترک در پاریس حضور دارند و روز گذشته نیز تمرینات خوبی را در این کمپ بین‌المللی پیگیری کرد. نزدیک ۶۰ کشور در این کمپ حضور دارند و بیش از ۲۵۰ جودوکار در این اردوها در حال تمرین کردن هستند.

وی در ادامه افزود: هر دو جودوکار از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارند و سر حال هستند. امیدوارم در مسابقات اتریش و آلمان بتوانند با آمادگی کامل حضور داشته باشند و نتیجه قابل قبولی را کسب کنند. پنجشنبه تیم راهی اتریش می‌شود و پس از حضور در مسابقات راهی آلمان خواهند شد تا با تیم آلمان‌، ترکیه و کره دو روز پیش از آغاز مسابقات تمرین مشترک داشته باشند.

سرپرست فدراسیون جودو در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: پس از پایان مسابقات آلمان جودوکاران کشورمان در اردوی مشترک حضور خواهند داشت و این اردو ۴ روز طول خواهد کشید. متاسفانه مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد را ما در اول سفر داشتیم، اگر این مسابقات پس از رقابت‌های اتریش و آلمان برگزار می‌شد شاید نتایج بهتر از این می‌شد. به هر حال نتیجه این رقابت‌ها به این صورت شد که ملایی در جایگاه ۲۱ رنکینگ قرار گرفت و تا این لحظه سهمیه حضور در المپیک برزیل قطعی شد.

خدابخش در مورد جواد محجوب، گفت: محجوب هم در شرایطی است که یک نفر را پیش رو دارد تا به جمع ۲۲ نفر اول رنکینگ بپیوندد، اما از لحاظ امتیازی فاصله زیادی با حریفان خود دارد.

وی در پایان در مورد عملکرد محجوب و مولایی در مسابقات گرانداسلم پاریس گفت: به هر حال هر دو جودوکار برای کسب نتیجه تمام تلاش خود را کردند. ملایی مقابل جودوکاری شکست خورد که در پایان مسابقات مدال طلای وزن منهای ۸۱ کیلوگرم به او رسید. فکر می‌کنم مجموع عملکرد تیم در این سفر ما را به موفقیت در المپیک نزدیک نر خواهد کرد.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید