ووشوی قهرمانی جهان - اندونزی

شیرزاد به مدال برنز رسید

سه ووشوکار ایران با پیروزی برابر رقیبان خود در مرحله نیمه نهایی به دیدار فینال راه یافتند تا در آستانه کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان قرار بگیرند. ضمن اینکه یک ووشوکار نیز به مدال برنز رسید.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، سیزدهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان که از روز شنبه با حضور هزار ورزشکار از ۸۲ کشور در شهر جاکارتای اندونزی آغاز شده است، صبح امروز چهارشنبه با پیگیری مبارزات مختلف دنبال شد.
شیرزاد به مدال برنز دست یافت سانداکار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی ووشوی ایران به مدال برنز رقابت های قهرمانی جهان در اندونزی دست یافت. در رقابت های نوبت صبح امروز چهارشنبه جعفر شیرزاد در دیدار مرحله نیمه نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم ساندای مردان مقابل "جی فو ژو" از چین شکست خوررد و از رسیدن به فینال بازماند و مدال برنز راکسب کرد. وی در مراحل قبلی برابر سانداکارانی از آمریکا، فیلیپین و الجزایر به پیروزی رسیده بود. سیفی در آستانه کسب مدال طلا سانداکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران به دیدار نهایی سیزدهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جهان راه یافت. محسن محمدسیفی در دیدار نیمه نهایی وززن ۷۰ کیلوگرم مقابل علی القیاصی از اردن به برتری دست یافت و فینالیست شد تا عصر امروز برای کسب مدال طلا به مصاف "علی اوه" از ترکیه برود. سیفی در مراحل قبلی سانداکارانی از انگلیس، ویتنام و اوکراین را از پیش روی برداشته بود. امیر فضلی فینالیست شد سانداکار وزن ۸۵ کیلوگرم تیم ملی ووشوی ایران با غلبه بر حریفان به دیدار نهایی رقابت های قهرمانی جهان راه یافت. امیر فضلی در مرحله نیمه نهایی وزن ۸۵ کیلوگرم با ارائه مبارزه ای برترمقابل نیکلاس اواگورا از انگلیس در ۲ راند متوالی پیروز شد و به دیدار نهایی رسید تا برای کسب مدال طلا حریفی از اوکراین به نام میترو باتوک را پیش روی داشته باشد. فضلی پیش از این و پس از استراحت در دور نخست مقابل ارسلان بکتمیروف نماینده نامدار روسیه به پیروزی رسیده بود. قلی پور به فینال راه پیدا کرد سانداکار وزن ۹۰ کیلوگرم ایران جواز حضور در دیدار نهایی مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در اندونزی را کسب کرد. حمیدرضا قلی پور در دیدار نیمه نهایی وزن ۹۰ کیلوگرم بر روبین لارسون از سوئد غلبه کرد و به فینال رسید تا برای کسب مدال طلا با ایلیا ویرچینا از بلاروس مبارزه کند. قلی پور در مراحل قبلی و پس از استراحت در دور نخست مقابل حریفی از جمهوری چک پیروز شده بود. منبع: روابط عمومی فدراسیون ووشو

دیدگاه تان را بنویسید