کارلوس ۲۹ مرداد در ایران

مرخصی‌ سرمربی تیم ملی یک بار دیگر برای ۳ هفته تمدید شد و این مربی ۲۹ مرداد باز می‌گردد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که ۲۸ خردادماه سال جاری به منظور سپری کردن اردوی ۳ هفته‌ای راهی زادگاه خود در آفریقای جنوبی و سپس پرتغال شده بود، پس از حدود دو ماه و تمدید ۶ هفته‌ای دوران مرخصی، روز ۲۹ مرداد و درست یک هفته قبل از آغاز اردوی تیم ملی به کشورمان بازخواهد گشت.

**کی‌روش کی رفت؟ کی برمی‌گردد؟

کی‌روش که پنجشنبه ۲۸ خرداد و پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان از هفته دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کشورمان را ترک کرده بود، ابتدا قرار بود پس از ۳ هفته مرخصی به کشورمان بازگردد که فوت همسر وی، این مرخصی را برای ۳ هفته دیگر تمدید کرد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی به خاطر فوت همسر سابقش از فدراسیون درخواست کرد تا این مرخصی ۳ هفته دیگر تمدید شود تا او چند روز مانده به آغاز فصل جدید لیگ برتر برای زیرنظر گرفتن این مسابقات و فراهم کردن شرایط اردویی تیم ملی برای ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به کشورمان بازگردد.

با این حال شنیده می‌شود کی‌روش قبل از آغاز لیگ هم به ایران نخواهد آمد و او پس از برگزاری سمینار ۳ روزه کنفدراسیون فوتبال آسیا که به میزبانی کوالالامپور مالزی و به منظور بررسی فنی رقابت‌های جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ برگزار می‌شود در تاریخ ۲۹ مرداد به ایران بازخواهد گشت.

**آنالیز ۳ جام با حضور کی‌روش و هولیه

به طور سنتی پس از برگزاری هر دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سمیناری برای بررسی فنی عملکرد تیم‌ها برگزار می‌شود. بر همین اساس قرار است در روزهای ۱۸ تا ۲۰ آگوست (۲۷ تا ۲۹ مرداد) و برای بررسی فنی رقابت‌های جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ در استرالیا سمیناری در کوالالامپور مالزی برگزار شود.

برای این سمینار از تمام مربیان تیم‌های ملی و مدیران فنی ۴۷ فدراسیون عضو کنفدراسیون آسیا دعوت به عمل آمده است. ضمن اینکه در این سمینار مدرسین زبده و معتبری مانند ژرارد هولیه سرمربی سابق تیم‌های ملی فرانسه و لیورپول و مدیر فنی فدراسیون فوتبال فرانسه حضور خواهند داشت.

بر همین اساس قرار است کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال به نمایندگی از کشورمان در این نشست در مالزی حاضر شوند تا کی‌روش در کنار همتایان خود به انتقال تجربیات ناشی از حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ بپردازد.

همچنین آنالیز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و جام کوپا آمریکای ۲۰۱۵ در این سمینار سه روزه در دستور کار اعضا قرار دارد.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید