روز قدس؛ روز مبارزه با مستکبرین

گودرزی: روز قدس، روز تجلی حمایت مسلمانان از مردم فلسطین است

جامعه ورزش کشور همگام با آحاد ملت ایران در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خانواده بزرگ ورزش ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تا یک بار دیگر برائت خود از مستکبرین جهان و حمایت‌شان از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کنند. وزیر ورزش و جوانان نیز به همراه معاونان خود در این راهپیمایی پرشکوه شرکت کرد.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در جریان راهپیمایی در جمع خبرنگاران گفت: روز قدس یادگار حضرت امام (ره) و روز تجلی حمایت گسترده مسلمانان از مردم مظلوم فلسطین است.

او همچنین از تلاش تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران با گروه ۱+ ۵ تقدیر کرد و گفت: حضور باشکوه‌ مردم ایران در روز قدس در شرایط کنونی مذاکرات، یک نوع پشتیبانی بزرگ از حقوق و عزت خودشان است و این راهپیمایی شکوهمند، عزت ملت مسلمان ایران و قدرت دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران را از دید جهانیان بیشتر می‌کند.

مناف هاشمی معاون وزیر ورزش نیز در جمع راهپیمایان گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک تکلیف ملی و اسلامی است. همراهی با ندای مظلومان یمن امروز و حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری برای آزادی قدس عزیز برای ما یک فرض است.

بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال نیز که در کنار دیگر اعضای خانواده ورزش در صف راهپیمایان حاضر شده بود، بیان کرد: حضور و حمایت مردم از موضوع قدس و آزادی فلسطین هر سال پرشورتر می شود. ورزشکاران و قهرمانان ایرانی با تأسی به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری از رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی خودداری کرده‌اند و خواهند کرد و آن را مایه افتخار می دانند.

شعبانی بهار معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش نیز با اشاره به اینکه «روز قدس امسال یک ویژگی دیگری هم دارد»، گفت: آن ویژگی این است که امسال در منطقه کشتاری از سوی مزدورانی به راه افتاده که در واقع پشت سر آنان صهیونیست‌ها هستند. مردم امسال با حضورشان در تظاهرات روز قدس، نفرت خود را از رژیم صهیونیستی و این گروه‌های تروریستی وابسته به آن اعلام می‌کنند.

همچنین در راهپیمایی امروز محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و اعضای تیم ملی والیبال زیر بیست و سه سال ایران حضور داشتند.

دیدگاه تان را بنویسید