ملوان‌ انزلی، از علی دایی تا احمدزاده

بعد از تعلل بهشتی در انتخاب سرمربی و عمل به تعهداتش، شنیده‌ها در انزلی حاکی از این است که شنبه یا یک شنبه مالک جدید دیگری برای ملوان انتخاب خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، درحالی که فقط سه هفته تا شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده، ملوان بندرانزلی، تنها تیم گیلانی حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران، با بحران‌های مالکیتی دست و پنجه نرم می‌کند و تیم هنوز تمرینات و یارگیری منظمی نداشته و حتی تمرینات بدنسازی درستی را تجربه نکرده است.

در این بین تماشاچیان ملوان، بعداز گردوخاک خبری که مربوط به "حضور یا عدم حضور علی دایی بود" و حالا که این مربی، آمدن به انزلی را نپذیرفته، خواهان تعیین تکلیف سریع "موضوع مالکیت "و معرفی مربی جدید هستند تا تیم هر چه سریع‌تر استارت بزند و آماده مقابله با حریفان شود.

شب گذشته و طی جلسه ای که بین احمد دنیامالی و بازیکنان ملوان برگزار شد، خبرها حکایت از بازگشت دوباره به فضای نوستالژیک و‌ بومی مربیگری در انزلی دارد.

به نظر می‌رسد شنبه یا یک‌شنبه ملوان با شهبازی، متقاضی مالکیت ملوان که در مصاحبه‌هایش صحبت از آوردن ۱۱ میلیارد تومان کرده به توافق برسد و بلافاصله بعداز حل ضرب‌الاجل مالکیتی و سپردن سکان مالکیت باشگاه به شهبازی سرمربی جدید تیم شروع به کار خواهد کرد.

تاکید دست اندرکاران باشگاه ملوان بر روی فرهاد پورغلامی یا محمد احمدزاده بوده که با توجه به اشتغال پورغلامی در سایپا و حضورش در کنار مجید جلالی،ملوانی‌ها به احتمال فراوان سکان سرمربیگری تیم ملوان را به"محمد احمدزاده"خواهند سپرد.

احمدزاده فصل پیش سرمربی تیم اربیل کردستان عراق بود و این تیم را در لیگ اقلیم کردستان عراق هدایت کرد. احمدزاده هم اکنون در بندرانزلی به سر می‌برد و آماده مذاکره با باشگاه ملوان است. آن چه مسلم است اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ملوان تا اوایل هفته آینده شهبازی و احمدزاده را به عنوان مالک و سرمربی معرفی می‌کند و تیم در یارگیری و تمرینات آماده‌سازی استارت خواهد زد.

تمامی این اخبار هنوز از طرف مقامات رسمی باشگاه ملوان تایید و یا تکذیب نشده است.

دیدگاه تان را بنویسید