مورینیو بدون افزایش رقم قرارداد با چلسی تمدید کرد

ژوزه مورینیو قراردادش را با چلسی به مدت چهار سال دیگر تمدید و از قبول افزایش حقوق در این تیم خودداری کرد

لینک کوتاه کپی شد

به‌ گزارش ‌جی پلاس، ژوزه مورینیو، سرمربی موفق فصل قبل چلسی که سالیانه ۸٫۵ میلیون پوند درآمد دارد، قراردادش را به مدت چهار سال دیگر با چلسی تمدید کرد و پیشنهاد آبراموویچ برای افزایش حقوقش را نپذیرفت.

به نوشته روزنامه "سان" و نشریه " London evening standard" ، ژوزه مورینیو که تمایل زیادی به ماندن در چلسی داشت در نهایت تصمیم گرفت تا چهار سال دیگر در جمع آبی‌های لندن ماندنی باشد.

مورینیو فصل گذشته به پنج سال دوری چلسی از قهرمانی در لیگ برتر پایان داد و با بازگشت دوباره‌اش به نیمکت این تیم چلسی را قهرمانی کرد.

او که سابقه مربیگری در پورتو، اینتر و ر‌ئال‌ ماد‌رید را در کارنامه دارد پیش از این عنوان کرده بود حاضر است تمام دوران مربیگری‌اش را در چلسی بگذراند.

اما نکته جالب در تمدید قرارداد ژوزه مورینیو با چلسی ردکردن پیشنهاد افزایش حقوقی بود که آبراموویچ به او داده است.

روزنامه‌ "سان" درباره رد پیشنهاد افزایش حقوق مورینیو نوشت: مورینیو درآمد ۸٫۵ میلیونی پوند خودش از چلسی را ثابت نگه داشته است و به مسئولان این تیم گفت که نیازی به افزایش حقوقش نیست. او اکنون تا سال ۲۰۲۰ در چلسی خواهد ماند.

یک منبع آگاه به روزنامه‌ "سان" گفت: مورینیو به ما گفت که از بودن در این‌جا خوشحال است و با همان حقوق قبلی کار خواهد کرد. تنها تمدید قرارداد برای او مهم بود که به آن رسید. مطمئنا این خبر هو‌اد‌ا‌ران چلسی را خوشحال خواهد کرد.

سرمربی چلسی ماه گذشته گفت: برای تمدید قراردادم با چلسی نیاز به هیچ چیز نیست و تا زمانی که آقای آبراموویچ بخواهد در این تیم می‌مانم.

ژوزه مورینیو هر چند با چلسی افتخارات زیادی کسب کرده، ولی هنوز قهرمانی در لیگ قهرمانان را با این تیم کسب نکرده است. او در این باره گفته بود: من یک کار نکرده در چلسی دارم (قهرمانی در اروپا) و تا زمانی که آن را کسب نکنم از این تیم جدا نمی شوم.

چلسی که رادامل فالکائو را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفته است به زودی یک هافبک، یک مدافع و یک د‌ر‌وازه‌بان را نیز جذب خواهد کرد. از ماریو گوتسه، آنتوآن گریزمان، ایسکو، واران و بگوویچ به عنوان گزینه‌های چلسی در ۲۲ روز آینده در نقل و انتقالات صحبت به میان آمده است.

دیدگاه تان را بنویسید