وضعیت مبهم دروازه‌بانی در رئال مادرید

ر‌ئال‌ ماد‌رید پس از مدت‌ها در اتفاقی جالب تور پیش فصل خود را بدون مشخص کردن د‌ر‌وازه‌بان آغاز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به‌ گزارش ‌جی پلاس، ایکر کاسیاس، د‌ر‌وازه‌بان ر‌ئال‌ ماد‌رید همچنان وضعیت مبهمی دارد و مشخص نشده که برای فصل آینده قرارداد او در تیم کهکشانی‌ها تمدید می‌شود یا خیر.

از طرفی پیوستن داوید دخیا، د‌ر‌وازه‌بان فصل قبل منچستریونایتد به ر‌ئال‌ ماد‌رید نیز با مشکل مواجه شده و دخیا روز دوشنبه اولین جلسه تمرینی‌ خودش را با منچستریونایتد انجام داد تا معلوم نباشد که چه کسی د‌ر‌وازه‌بان رئال در فصل جدید خواهد بود.

از پورتو به عنوان مقصد آینده ایکر کاسیاس نام برده می‌شود. حتی دنی کارواخال دوست و هم تیمی کاسیاس به او پیشنهاد کرد که برای حفظ جایگاهش به پورتو برود. او که پانزده سال است درون د‌ر‌وازه‌ ر‌ئال‌ ماد‌رید می‌ایستد به نظر می‌رسد دورانش در ر‌ئال‌ ماد‌رید به سر آمده و حالا باید به دنبال تیمی جدید باشد.

رئالی‌ها البته تنها در جذب دخیا ناکام نبودند. آنها برای پتر چک نیز دعوت نامه فرستادند و باز هم با پاسخ منفی د‌ر‌وازه‌بان دیگری روبرو شدند. به نظر می‌رسد ناکامی ر‌ئال‌ ماد‌رید در جذب د‌ر‌وازه‌بان باعث شود تا آنها خواستار ماندن کاسیاس برای فصل دیگر در این تیم شوند. البته کیلور ناواس کاستاریکایی، د‌ر‌وازه‌بان دوم رئال است که می‌تواند برای این تیم به میدان برود.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید