سرمربی تراکتورسازی گفت: همه تلاشمان را می‌کنیم که بازی خوبی انجام دهیم و با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

به گزارش جی پلاس، حسین خطیبی در نشست خبری قبل از بازی با ملوان، اظهار کرد: این بازی اولی است که بعد از تعطیلات انجام خواهیم داد. تیم ملوان دارای کادرفنی جدید و بازیکنان جدیدی است و نسبت به قبل تغییراتی داشته است. البته ما هم تغییراتی را در نیم فصل داشته ایم. ملوان و تراکتورسازی همیشه بازی‌های زیبایی را در لیگ انجام داده‌اند. امیدواریم که فردا شاهد یکی از این بازی‌های زیبا باشیم. ما هم تلاش می‌کنیم که بازی خوبی انجام دهیم و با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این تعطیلات اردو و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدواریم که بتوانیم استارت خوبی را برای نیم فصل دوم بزنیم و به اهداف خود در بازی فردا دست پیدا کنیم. در بازی فردا سامان نریمان جهان را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم و خالد شفیعی و ایران پوریان مصدومان تیم ما هستند. امیدواریم که بازی خوبی مقابل تیم ملوان و هواداران خونگرمش انجام دهیم. در بازی فردا (جمعه) با صلاحدید کادرفنی شاید از آندو تیموریان استفاده کردیم، ولی همه چیز تا قبل از بازی مشخص می‌شود.

وی در پایان گفت: جا دارد که به جامعه داوری در این جا تبریک بگویم. مخصوصا به آقای علیرضا فغانی و تیم داوری‌شان که به حق خود در این مسابقات رسیدند. ما باید از داوران جوان حمایت کنیم تا خودشان را نشان دهند و شاهد پرورش داوران جوان در لیگ برتر خود باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید