سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایتالیا:

جوانان ایرانی تحسین برانگیز بودند

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایتالیا معتقد است شجاعت ملی پوشان جوان ایران در بازی مقابل این تیم تحسین برانگیز بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برونو تدینو پس از پیروزی ۴ بر یک عصر امروز چهارشنبه تیمش مقابل تیم نوجوانان ایران در نشست خبری، گفت: یک بازی خوب را از هر دو تیم شاهد بودیم، بازیکنان از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی خیلی خوب بودند. من از حضور در جمع شما خیلی خوشحالم، امیدوارم این بازی فرهنگ دو کشور را به هم نزدیک کند و همین بازی ها باعث همفکری میان دو کشور می شود.

وی در خصوص سطح تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: آنها عملکرد خوبی داشتند و دو فاکتور از آنها تحسین برانگیز بود. اولین مسئله شجاعت آنها بود که آنها خیلی شجاع بازی می کردند و دومین مسئله ای که می توان به آن اشاره کرد این بود که آنها فوتبال روی زمین را خیلی خوب انجام می دادند و از لحاظ فیزیکی هم شرایط خوبی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایتالیا در پایان در خصوص اینکه چند نفر از بازیکنانش می توانند در آینده در تیم های بزرگ دنیا حضور داشته باشند، تصریح کرد: به نظر من بازیکنانم از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی خیلی خوب هستند و از نظر فیزیکی هم شرایط مطلوبی دارند. چهار یا پنج نفر از آنها این پتانسیل را دارند که در آینده در تیم های بزرگ دنیا توپ بزنند.

دیدگاه تان را بنویسید