این امر عبادتى است که دامان بزرگانى را از اتهامات پاک، و توطئه منحرفان را خنثى مى ‏کند.

پایگاه اطلاع رسانی جماران: در تاریخ پنجم آبان ماه سال 65، امام خمینی (س) در نامه ای به حجت الاسلام محمدی ری شهری، وزیر اطلاعات وقت، لزوم برخورد با طیف وابسته به مهدی هاشمی را یادآور می شوند.‏

متن این نامه به شرح زیر است:

«بسم اللَّه الرحمن الرحیم‏

جناب حجت الاسلام آقاى رى‏ شهرى، وزیر اطلاعات‏

با توجه به مسائلى که تا کنون کشف و یا مورد سوء ظن شده است، و با توجه به جَوسازى و اطلاعیه ‏هایى که با اسامى مختلف توسط افراد ضد انقلاب و منحرف و وابسته به مهدى هاشمى پخش گردیده است، که نه تنها سوء ظن را بیشتر مى ‏کند که خود دلیل مستقلى است بر خط انحراف از انقلاب و اسلام، جنابعالى موظف هستید به جمیع جوانب این امر با کمال دقت و انصاف رسیدگى نمایید؛ و تمام افراد متهمى را که از سران این گروه محسوب مى ‏شوند و نیز افراد دیگرى را که در انتشار مسائل کذب و قضایاى دیگر دست داشته‏ اند تعقیب نمایید. و بدیهى است که این امر چون مربوط به اسلام و انقلاب و امنیت کشور است، تحقیق آن منحصراً در اختیار وزارت اطلاعات کشور مى ‏باشد.

باید تأکید کنم که همه در پیشگاه قضاوت اسلام مساوى بوده، و نیز به همان اندازه که اغماض از مجرمین گناه بزرگى است، تعرض نسبت به بیگناهان از گناهان نابخشودنى است. خداوند تعالى را حاضر و ناظر بدانید، که این امر عبادتى است که دامان بزرگانى[1] را از اتهامات پاک، و توطئه منحرفان را خنثى مى ‏کند. و السلام.

روح اللَّه الموسوی الخمینى‏»

صحیفه امام، ج 20، ص 145

______________________________________________________

  1. اشاره به آقای منتظری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.