جزییات دستگیری سارقان داخل خودرو

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری سارقان حرفه ای داخل خودرو و کشف ۵۰ فقره سرقت در شهرستان قدس خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گلزتری سرهنگ افضل گلزاری در خصوص جزئیات این خبر گفت : در پی سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان قدس و ایجاد نگرانی در بین شهروندان مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات گسترده و استفاده از ظرفیت های اطلاعاتی و افزایش گشت های شبانه و با کنترل غیر محسوس، حوزه فعالیت باند سارقان شناسایی و در یک عملیات ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر شدند. جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: متهمان در ابتدا منکر هر گونه جرمی شدند ولی در رویارویی با شواهد و مستندات و بازجویی های فنی پلیسی ضمن اعتراف به ۵۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو ، ۴ نفر از همدستان خود را نیز معرفی کردند که دستگیری این متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت. گلزاری ادامه داد: ماموران با کسب دستور قضائی در یک عملیات ویژه پلیسی همدستان سارقان را شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر بسیار زیادی اموال مسروقه و قطعات خودرو کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه سارقان تحویل مراجع قضائی شده اند، گفت : در این ماموریت که باند ۶ نفره سارقان متلاشی شده تا کنون بیش از ۵۰ نفر به اداره آگاهی این فرماندهی مراجعه و اعلام شکایت کرده اند که بعد از بررسی و احراز مالکیت نسبت به تحویل اموال مالباختگان اقدام شده است. منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید