دعوای انتخاباتی آمریکا به مو رسید

هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری امریکا در اقدامی کنایه آمیز به رقیب جمهوری خواه خود از مجری برنامه "امشب" خواست موهایش را بکشد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، پس از آنکه هفته گذشته دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا در حین یک سخنرانی انتخاباتی برای پایان دادن به شایعه کلاه گیس گذاشتنش از یک نفر خواست موهایش را بکشد شب گذشته هیلاری کلینتون رقیب دموکرات او در اقدامی طعنه آمیز از "جیمی فالون" خواست موهایش را بکشد.
(تصاویر) هیلاری کلینتون
هیلاری کلینتون که میهمان برنامه پربیننده "امشب" با اجرای "جیمی فالون"کمدین امریکایی بود در بخشی از برنامه از مجری خواست برای اینکه مطمئن شود موهایش کلاه گیس نیست به آنها دست بزند. حرکتی که هفته گذشته دونالد ترامپ حین سخنرانی انتخاباتی خود انجام داد.
(تصاویر) هیلاری کلینتون
چندی پیش نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ در جریان گردهمایی انتخاباتی خود در ایالت "کارولینای جنوبی" با دعوت کردن از یک زن به روی صحنه انتخاباتی خود به حاضران نشان داد که موهای سرش واقعی است و مصنوعی نیست. او این کار را در انتقاد از گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز که در آن نویسنده او را به نام "مرد مو مصنوعی" خطاب کرده بود، انجام داد.
او پس از آنکه قسم خورده بود موهایش کلاه گیس نیست از زن جوانی که در ردیف جلو نشسته بود درخواست کرد تا به روی سن بیاید و موهایش را بکشد تا به همگان ثابت شود کلاه گیس سر نمی کند و موهای واقعی خودش است.
بعد از این که زن نیز موهای وی را کشید در میکروفون اعلام کرد که "درست است. موهای خودش است".
در همین حال جیمی فالون مجری برنامه نیز در همراهی با شوخی هیلاری کلینتون پس از کشیدن موهایش عینا این جمله را تکرار کرد و گفت "درست است؛ موهای خودش است".
(تصاویر) هیلاری کلینتون
گفتنی است بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها وزیرخارجه سابق آمریکا توانسته است با سه درصد اختلاف از رقیب جمهوری خواه خود پیشی بگیرد. کلینتون در آخرین نظرسنجی ۴۶ به ۴۳ از ترامپ سبقت گرفته است.
منبع: فرادید

دیدگاه تان را بنویسید