حزب کارگزاران صاحب نشریه می‌شود

مسئول روابط عمومی ححزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد: پیگیر مقدمات انتشار نشریه‌ای برای حزب کارگزاران هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک این امر، عملی شود.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، اکبر منتجبی با اشاره به وضعیت حزب کارگزاران در حال حاضر، عنوان کرد: جلسات شورای مرکزی حزب کارگزاران به صورت دو هفته یک‌بار برگزار می‌شود و کمیته‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیز جلسات خود را در کنار جلسات شورای مرکزی به صورت هفتگی برگزار می‌کنند.
وی ادامه داد: در کنار برگزاری جلسات کمیته‌های سه‌گانه‌ی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی که به بررسی تحولات و رخدادهای حوزه‌های خود پرداخته و مواضع حزب را در این خصوص تبیین می‌کنند؛ جلسات کمیته‌های تشکیلات، آموزش و... نیز با برگزاری جلسات خود، در جهت تحقق اهداف درون سازمانی حزب، فعالیت می‌کنند. این روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب همچنین با بیان اینکه به دنبال در نظر گرفتن نشریه‌ای اختصاصی برای حزب کارگزاران هستیم، اظهار کرد: پیش از این، اخبار مربوط به حزب کارگزاران در ویژه‌نامه‌های دوهفته یک‌بارِ نشریه صدا و با نام «عصر جدید» منتشر می‌شد اما در حال حاضر به دنبال این هستیم که اگر بتوانیم نشریه‌ای را برای خود حزب در نظر بگیریم و در این خصوص کارهای مقدماتی را انجام داده و امیدواریم در آینده نزدیک این نشریه را منتشرکنیم. منتجبی افزود: نشریه‌ای که پیگیر تأسیس آن هستیم، یک نشریه‌ی تازه خواهد بود و احتمالاً به صورت هفتگی منتشر خواهد شد و در حال حاضر به دنبال راه‌اندازی مجدد روزنامه‌های «کارگزاران» و «هم‌میهن» نیستیم. منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید