وزیر کشور:

در یک نبرد بی‌امان دیپلماتیک، پیروز شدیم

وزیر کشور با بیان اینکه توانستیم در یک نبرد بی‌امان دیپلماتیک پیروز شویم، تصریح کرد: ما همواره ملت بزرگی بوده‌ایم و به یقین می‌توانیم در آینده نیز با تکیه بر توان و امکانات خودمان تاریخ‌ساز شویم.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، منطقه کویر،عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم افتتاح باغ فتح آباد کرمان با ابلاغ سلام رییس جمهور به مردم کرمان اظهار کرد: ایران کشور بزرگ و ثروتمندی است و بزرگترین سرمایه کشور ما مردم هستند که در طول تاریخ هم تاریخ‌ساز بوده و هم بر تارک قله های تاریخی تلألو داشته‌اند.
وزیر کشور اظهار کرد: مردم ما در دهه‌های گذشته یعنی در وقوع و تداوم انقلاب و جنگ، مقاومت و ایستادگی کرده و آخرین توفیق در عرصه مذاکره برای احقاق حقمان بود و توافق هسته ای واقعا اراده ملت را نشان داد. وی افزود: ملت ایران به لطف خداوند و هدایت و حمایت های مقام معظم رهبری، مقاومت و استقامت را رقم زده و با همت دولت تدبیر و امید و مسوولان وزارت خارجه واقعا در یک نبرد بی امان موفق شدیم و این نشان از توانمندی های ملت است که نشان دادند اگر صحنه جنگ است، دفاع می کنند؛ اگر اقتصاد است، تلاش می کنند و در صحنه دیپلماسی تلاش می کنند. رحمانی فضلی تصریح کرد: ما ملت بزرگی هستیم که امپراطوری‌ساز بوده‌ایم و می توانیم با تکیه بر توان و امکانات خود در صحنه بین‌المللی باز هم تاریخ‌ساز شویم و ملت ایران استحقاق این را دارد. وی بیان کرد: یادمان باشد همه ما از این تلاش ها یک هدف یعنی کمک به دین خدا را پیگیری می کنیم و اگر این نباشد فقط ارزش و ظاهر دنیوی خواهد داشت و اگر هدف کمک به دین خدا باشد، ثواب دنیوی و اخروی خواهیم برد. وزیر کشور اظهار کرد: طرح مثلث توسعه اقتصادی، طرح همیاران آب و کمک به سرمایه‌گذاری و تولید و کمک به نشاط و شادمانی و بهبود وضعیت عمومی مردم از ابتکارات استان کرمان است. وی افزود: در شهر نمونه اقتصاد مقاومتی نیز استان کرمان پیشگام شد و تلاش می کنیم در دولت مصوبه ای بگیریم که کرمان را شهر الگو و نمونه اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت خوب مردم تبدیل کنیم. رحمانی فضلی تصریح کرد: ان‌شاءالله استان کرمان بتواند در حوزه اختیارات و واگذاری اختیارات به استان ها نیز خط‌شکن باشد. منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید