پلیس عاملان تیراندازی در بندپی شرقی مازندران را که دی ماه امسال یکی از اهالی این روستا را با شلیک گلوله های ساچمه ای مجروح کرده بودند شناسایی کرد.

به گزارش خبرنگار جی پلاس، ۲۲ دی ماه امسال، جمعیتی انبوه از ساکنان روستای بندپی شرقی مازندران شاهد درگیری هولناک سه نفر از همسایگان خود بودند که ناگهان شلیک دو گلوله از اسلحه ای شکاری سکوت را بر روستا حاکم کرد و طولی نکشید که آه و ناله مجروح به هوا برخاست.

با متواری شدن ضاربان از محل درگیری، متواری اهالی روستا به سرعت با فوریت های پلیسی ۱۱۰ آمل تماس گرفتند و ماموران را در جریان وقوع نزاع منجر به تیراندازی قرار دادند که در جریان آن تیمی از کارآگاهان به محل مورد نظر اعزام شدند. همزمان، مجروح که از ناحیه شکم و پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود با حضور نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مازندران در تشریح روند رسیدگی به پرونده گفت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد در ساعت ۱۰٫۵۵ دقیقه صبح دوشنبه دو برادر با فردی دیگر به دلیل اختلافات شخصی با هم درگیر می شوند که در جریان آن مردی ۳۳ ساله در حالی که قصد داشت از درگیری دو برادر با برادر خانوم خود جلوگیری کند ناگهان مورد اصابت گلوله های ساچمه ای یکی از طرف های درگیری قرار گرفت و مجروح شد.

به گفته سرهنگ عارف بابایی در جریان تحقیقات ماموران از شاهدان عینی و با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد متهمان در شهرستان آمل مستقر شده اند. به این ترتیب، گروهی از ماموران پلیس به این شهر اعزام شدند که در جریان آن یک دستگاه خودروی نیسان و یک قبضه اسلحه شکاری متعلق به متهمان در یکی از خانه های مسکونی آمل کشف شد اما خبری از متهمان نبود.

در ادامه تحقیقات و با شناسایی مخفیگاه متهمان پرونده در سراشیبی قرار گرفت و طولی نکشید که رد متهمان در یکی از محله های آمل شناسایی و هر دو نفر آنها در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

به گفته سرهنگ بابایی متهمان در جریان بازجویی ها به بزه انتسابی اعتراف و علت درگیری را «اختلافات شخصی با برادر خانم مضروب» عنوان کردند و در شرح حادثه به کارآگاهان گفتند: روز حادثه با یکی از اهالی روستا به دلیل اختلافات شخصی درگیر شدیم که مضروب برای جدا کردن ما وارد درگیری شد که ناگهان دو تیر از اسلحه شکاری مان شلیک شد و به اشتباه به او اصابت کرد.

همزمان با ثبت اعترافات متهمان و اعزام آنها به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، وضعیت جسمانی مضروب را «مساعد» توصیف شده است.

دیدگاه تان را بنویسید