مدیران عامل شرکت های بیمه ایران، رازی، نوین و سامان به عنوان چهار عضو جدید کمیسیون راهبردی سندیکا انتخاب شدند.

مدیران عامل شرکت‌های بیمه ایران، رازی، نوین و سامان به عنوان چهار عضو جدید کمیسیون راهبردی سندیکا انتخاب شدند.

به گزارش جماران، بنابر اعلام بیمه رازی، در دویست و نوزدهمین جلسه شورای عمومی سندیکا، چهار نفر از اعضای کمیسیون راهبردی برای مدت دوسال با رای‌گیری بین مدیران عامل شرکت‌های بیمه‌ای انتخاب شدند.

در رای‌گیری شورای عمومی برای انتخاب اعضای کمیسیون راهبردی، محسن پورکیانی مدیرعامل بیمه ایران، یونس مظلومی مدیرعامل بیمه رازی، حسین کریم‌خان زند مدیرعامل بیمه نوین و احمدرضا ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان سندیکای بیمه‌گران اکثریت آرا را کسب کردند و به عضویت این کمیسیون درآمدند.

پایش چالش‌ها و مسائل اصلی صنعت بیمه و ارائه راهکار به منظور عبور از آن‌ها و تعامل با نهادهای محیطی صنعت بیمه از جمله دولت، مجلس و قوه‌قضاییه از اهداف تشکیل این کمیسیون است.

تدوین برنامه‌های راهبردی سندیکا، اظهارنظر در خصوص برنامه‌های عملیاتی سندیکا، بررسی مسائل داخلی و خارجی صنعت بیمه و ارائه راهکار، تعامل با نهادهای بیرونی براساس تفویض اختیار شورای عمومی و پیشنهاد تغییر یا اصلاح آئین‌نامه‌های مربوط به صنعت بیمه از جمله وظایف و اختیارات کمیسیون راهبردی سندیکای بیمه‌گران ایران است.

کمیسیون راهبردی سندیکای بیمه‌گران هفت عضو دارد که سیدرسول تاجدار مدیرعامل بیمه البرز، ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه آسیا و علی‌اکبر اولیا دبیرکل سندیکای بیمه‌گران هم در آن عضویت دارند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.