با BeeWi خانه هایتان هوشمند می شود

شرکت BeeWi از برخی محصولات جدید خود در عرصه خانه های هوشمند پرده برداشته و اعلام کرد در CES 2015 محصولات بیشتری را نیز معرفی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بی‌ وی در جریان معرفی محصولات جدید خود در حوزه‌ خانه‌ های هوشمند، اعلام کرد که طیف جدیدی از این نوع محصولات را در جریان برگزاری CES 2015 رونمایی خواهد کرد. این کمپانی وعده‌ معرفی چهار لامپ هوشمند را به‌ همراه پریزهای هوشمندی داده که می‌ توان آن‌ ها را به صورت از راه دور کنترل کرد. از دیگر محصولات این شرکت که قرار است در CES به نمایش درآیند می‌ توان به نسل جدید Smart Gateway و هاب Smart Gateway Mobile اشاره کرد. کاربران می‌ توانند با استفاده از Smart Gateway انواع محصولات بی‌ وی را از طریق اسمارت‌ پد وب این کمپانی کنترل کنند. اسمارت گیت‌ وی موبایل با اسمارت‌گیت‌ وی تفاوت دارد. این محصول به همراه سنسور سنجش دما، سنسور حرکت سنج و ماژول بلوتوث LE همراه خواهد شد. در ادامه می‌ توانید ویژگی ابزار‌های معرفی شده را مشاهده کنید:

  • شناسایی مشکلات موجود در تامین نیرو و اطلاع‌ رسانی از طریق پیام کوتاه و ایمیل
  • شناسایی حرکت در محیط پیرامون و اطلاع‌ رسانی از طریق پیام‌ کوتاه و ایمیل
  • افزایش دمای محیط
  • دسترسی ریموت به قابلیت خاموش و روشن کردن
  • طراحی سناریوهایی با توجه به دما و شناسایی حرکات در محیط
بی‌ وی در کنار معرفی بخشی از محصولات جدید خود، تاریخ عرضه‌ رسمی این محصولات به بازار را نیز مشخص کرد. لامپ‌ های هوشمند، اسمارت گیت‌ وی و اسمارت گینت‌ وی موبایل این کمپانی سه‌ ماهه‌ نخست سال ۲۰۱۵ روانه‌ بازار خواهد شد و اسمارت پلاگین در طول سه‌ ماهه‌ دوم ۲۰۱۵ در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. محصولات این کمپانی از هر سه پلتفرم ویندوزفون، اندروید و iOS پشتیبانی می‌ کنند. منبع: زومیت

دیدگاه تان را بنویسید