Call of Duty یا ندای وظیفه تنها بازی اکشن و مهیج تفنگی برای موبایل نیست بلکه عناوین دیگری هم پیدا می شوند که توانایی رقابت با این بازی را دارند. به گزارش جی پلاس، هرچند بازی معروف ندای وظیفه چه در زمینه کنسول و چه موبایل همواره طلایه دار بازی های مهیج جنگی بوده و منبع الهام برای سایر توسعه دهنده ها، اما بازی ها سه بعدی تفنگی با گرافیک بالا برای اندروید و iOSدر بازار کم نیست. در این گزارش قصد داریم ۵ بازی شناخته شده با گیم پلی مشابه ندای وظیفه را معرفی کنیم که سرشار از مراحل تک نفره خلاقانه و همچنین چند نفره هستند. در ادامه با جی پلاس همراه باشید. Battlefield Combat Black Ops 2 نام این بازی با هوشمندی انتخاب شده (زیرا شبیه نام یکی از عناوین ندای وظیفه است) و گیمر در آن در مراحل مختلف با استفاده از تک تیر و یا اسلح و در فضایی مدرن به مبارزه می پردازد. در این بازی بیش از ۶۰ مرحله و محیط مختلف را با گرافیک بالا، اسلحه های گوناگون و شرایط مختلف تجربه می کنید. شما همچنین باید پادگان خود را ساته، توسعه داده و از آن دفاع کنید. در نهایت بخش چند نفره آن هم جذاب است؛ جایی که گیمر ها در مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

لینک دانلود: Android or iOS

Frontline Commando

یک عنوان سه بعدی POV که گیم پلی ای شبیه به Call of Dutyدارد گیمر در این بازی نقش یک کوماندو تنها را دارد که همرزمانش را در مبارزه علیه یک دیکتاتور از دست داده و اکنوندر پی انتقام است. باید از تمام مهارت ها و تجهیزات خود استفاده کنید تا از دست نیروی ها متخاصم جان سالم به در برده و انتقام همرزمان خود را بگیرید. این بازی سرشار است از گرافیک بالا، کنترل دقیق، فیزیک پیشرفته و اینکه می توان بسیاری از اشیای موجود در بازی را از بین برد. در برخی مراحل باید هلی کوپترها، جیپ ها و خودروهای زرهی دشمن را نابود کنید. اسلحه های گوناگون همچون شات گان؛ اسنایپ، راکت انداز و غیره هم در اختیار کاربر قرار داده می شود. این بازی حسابی گیمر را سرگرم می کند.

لینک دانلود: Android or iOS

Modern Combat 5: Blackout

عنوان جدید کمپانی Gameloft همه ویژگی ها خاص بازی ندای وظیفه را دارد. این بازی که پنجمین نسخه از این عنوان است ماموریت های سریع با چالش های گوناگون راشامل می شود و داستان آن گیمر را به توکیو یا ونیز هم میکشاند. در این بازی ۷ اسلحه مختلف وجود دارد که به تدریج دسترسی کاربر به آنها بیشتر می شود. در حالت چند نفره هم می توانید در مقابل دوستان خود قرار بگیرید و هم می توانید با دوستان یک گروه تشکیل داده و با یک گروه دیگر درگیر شوید. طی بازی می توانید از طریق چت با هم رزم های خود در ارتباط باشید. یک ویژگی جالب این بازی این است که می توایند اسلح های خود را با استفاده از تجهیزات اضافی، ارتقا بدهید.

لینک دانلود: Android or iOS

Critical Ops

یک بازی سریع که رفلکس ها و مهارت های تاکتیکی گیمر را میسنجد. این بازی از ندای وظیفه و همچنین بازی معروف کانتر استرایک الهام گرفته شده و گیمر می تواند در نقش نیروی ضد تروریستی باشد و یا خود تروریست شود. می توایند با دوستان تان در یک گروه قرار گرفته و بمب گذاری کنید یا اینکه در نقش نیروهای ضد تروریستی با همکاری هم دشمنان را از بین ببرید. این بازی البته در زمینه های گرافیکی همچون عناوین گذشته نیست همانطور که کانتر استرایک هم در زمینه گرافیک چنگی به دل نمی زند. دقت و سرعت در این بازی حرف اول را می زنند.

لینک دانلود: Android or iOS

Sniper Fury

این بازی ۱۳۰ ماموریت در مناطقی جذاب را در خود دارد. طی این ماموریت ها باید با سرباز ها، خودروهای زرهی، واحدهای هوایی دشمن و غیره مبارزه کنید و آنها را با استفاده از تک تیر از پا در بیاورید. زیبایی این بازی این است که وقتی دشمن را هدشات (اصابت گلوله به سر) می کنید می توایند صحنه را آهسته هم ببینید و از دقت خود لذت ببرید. ماموریت های مختلف طی شرایط جوی مختلف صورت می گیرد. البته می توایند در کنار تک تیر، از اسلح های شناخته شده و یا سری هم بهره بگیرید. در حالت چند نفره هم باید از دیگر گیمر ها منابع بدزدید و مواضع دفاعی شان را نابود کنید تا موضع خودتان تقویت شود.

لینک دانلود: Android or iOS

نکته قابل ذکر این است که همه این بازی های زیبا با گرافیک بالا رایگان هستند و می توانید بدون پرداخت یک ریال از آنها روی موبایل لذت ببرید. برگرفته از phonearena

دیدگاه تان را بنویسید