تپه نوردی ایرانی با بازی «سالار ۲»

بازی تپه نوردی سالار ۲ برای سیستم عامل اندروید از طریق کافه بازار قابل نصب است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تپه نوردی در بازی های موبایل از محبوب ترین ژانرهاست و مطمئنا همگی عناوین شاخص این سبک مثل Hill Climb Racing را در موبایل هایمان تجربه کرده ایم. بازی سالار یکی از نمونه های خوب وطنی در این سبک بود که با عملکردی مناسب و استفاده از المان های ایرانی، توانست اسم و رسمی برای خودش دست و پا کند. استودیوی سیزک به تازگی سالار ۲ را با هدف ادامه این موفقیت منتشر کرده؛ عنوانی که درست مثل نسخه اولش مهارت های رانندگی و حفظ تعادل شما را در جاده هایی پر فراز و نشیب به چالش می کشد. سالار ۲ نسبت به نسخه اول بیشترین پیشرفت را از نظر گرافیکی به خود دیده، هر چند آیتم های جدیدی هم برای شخصی سازی ماشین ها در آن می بینید. ماشین های جدیدی مثل پونتیاک و رنو مگن و پراید هاچ بک به فهرست اتومبیل های بازی اضافه شده اند و تپه هایی در جاده های جدید همچون اتوبان خلیج فارس و دشت لوت را در آن در می نوردید.

تپه نوردی ایرانی با بازی «سالار ۲»

گیم پلی همان گیم پلی قدیمی است، شاید با بهبود انیمیشن ها و شیوه کنترل کمی آسان تر هم شده. با چشم پوشی از مراحل کسل کننده ابتدایی که با هیلمن طی می کنید، از مراحل بالاتر با وسائل نقلیه سریع تر می توان لذت بیشتری از بازی برد. در سالار ۲ موزیک های جدیدی هم از رادیوی ماشین به گوشتان خواهد خورد که بعضی هایشان واقعا نوستالژیک و دلنشین اند و نقش موثری در ایجاد فضایی آرامش بخش و به دور از تنش در بازی ایفا می کنند.

تپه نوردی ایرانی با بازی «سالار ۲»

البته سالار ۲ چندان بازی بی عیب و نقصی هم نیست و می توان به آن ایراداتی هم گرفت. قیمت ماشین ها و جاده ها تقریبا بالاست و بسیار بعید است که بتوانید با سکه هایی که در طول بازی جمع کرده اید، حتی یکی از آنها را خریداری کنید. ضمن این که بازی به طور تمام صفحه اجرا نمی شود و گزینه ای هم برای این کار در نظر گرفته نشده. امیدواریم در بروزرسانی های بعدی شاهد اضافه شدن آن به سالار ۲ باشیم. اما با تمام این اوصاف، سالار ۲ عملکرد بسیار خوبی از خوب به نمایش گذاشته و می توان در آن ساعت ها از تپه نوردی در جاده های پر فراز و نشیبش لذت برد. این بازی را می توانید به رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

 

منبع: دیجیاتو

دیدگاه تان را بنویسید