عرضه افزونه پیام رسان واتس اپ برای مرورگر اِج ویندوز ۱۰

یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های ابزار اجتماعی واتس‌اپ این است که با یک افزونه اینترنتی به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های خود را از طریق مرورگر اینترنتی Chrome، Safari، فایرفاکس، اوپرا ارسال کنند که البته کاربران می‌بایست به صورت همزمان نسخه موبایلی این ابزار را روی گوشی اندرویدی خود در اختیار داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارشجی پلاس، به هر حال اگر کاربران از Internet Explorerاستفاده می‌کنند یا مرورگر اینترنتی جدید مایکروسافت موسوم به Edge را در اختیار گرفته‌اند، شانس استفاده از قابلیت‌های واتس‌اپ روی رایانه را از دست داده‌اند.

اما مرکز Windows Central در تازه‌ترین گزارش خود توضیح داد یکی از مدیران برنامه‌نویسی در مایکروسافت تایید کرده است که این شرکت در حال تکمیل افزونه ویژه واتس‌اپ است تا مرورگر اینترنتی Edge بتواند از WhatsApp Web پشتیبانی کند.

«گرِگ وایتورث» از مدیران برنامه‌نویسی در شرکت مایکروسافت همچنین روی توئیتر خود نوشت که افزونه واتس‌اپ مخصوص مرورگر Edge مراحل پایانی تکمیل را پشت‌سر می‌گذارد و البته در شرایط کنونی نمی‌توان تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام کرد.

در بخش دیگر «دیوید استوری» از دیگر مدیران مایکروسافت هم در تاریخ ۲ آگوست با انتشار یک توئیت توضیح داد که به همراه گروه ویژه روی این افزونه کار می‌کند.

هنوز به درستی مشخص نشده است کاربران از چه زمانی می‌توانند این افزونه را در اختیار بگیرند. اما مایکروسافت به کاربران قول داده است که ویندوز ۱۰ را با قابلیت‌های جدید و کاربردی به‌روز کند و به زودی امکانات فراوانی را به ویندوز ۱۰ تازه‌وارد بیافزاید.

دیدگاه تان را بنویسید