گلکسی اس ۸ ،به‌عنوان محصولی استراتژیک برای سامسونگ، به‌احتمال‌زیاد در نمایشگاه MWC 2017 می‌شود. مدتی است که شایعات زیادی در مورد این گوشی می‌شنویم و امروز هم شایعه‌ای جدید در مورد آن منتشر شده که در ادامه از آن‌ باخبر می‌شوید.

به گزارش جی پلاس، Galaxy S8 به‌احتمال‌زیاد پرچم‌دار بعدی خانواده S است. از بسیاری جهات این پرچم‌دار برای سامسونگ یک محصول استراتژیک محسوب می‌شود و مهم‌ترین علت استراتژیک بودنش معرفی آیفون ۸ در سال آینده است، که به نظر می‌رسد اپل برای ۱۰ امین سالگرد معرفی آیفون نقشه‌های زیادی برای آن خواهد داشت.

تا امروز شنیده‌ها حاکی از آن است که این گوشی کلید فیزیکی Home ندارد و در دو نسخه عرضه می‌شود. یکی از نسخه‌ها اندازه‌ای در سایز فبلت‌ها دارد و مجهز به دو دوربین در قاب پشتی است. علاوه بر این شنیده شده که صفحه‌نمایش گلکسی اس ۷ همانند آیفون ۷ به میزان فشار وارده حساس است.

Galaxy S7 edge

حال گزارشی جدید منتشر شده که می‌گوید گلکسی اس ۸ به ویژگی‌هایی مجهز است که در گوشی‌ای مانند آیفون تا امروز ندیده‌ایم. سایت آلمانی Tech Tastic گزارش داده Galaxy S8 به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت در کنار درگاه کارت حافظه خارجی با پشتیبانی تا ۲۵۶ گیگابایت مجهز است. در آیفون ۷ میزان حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت را دیده بودیم اما پشتیبانی از کارت حافظه خارجی در نظر گرفته نشده بود.

در کنار افزایش میزان حافظه داخلی، بر اساس این گزارش، شاهد حضور حافظه رم با ظرفیت ۶ گیگابایت هستیم که به طرز محسوسی بیشتر از حافظه رم نسل قبلی است.

از ویژگی‌های دیگر که احتمال حضورشان در گلکسی اس ۸ قوت پیدا کرده، پردازنده تازه معرفی‌شده اسنپدراگون ۸۳۵، شارژر وایرلس سریع‌تر، سنسور عنبیه چشم و دستیار صوتی جدیدی است که رقیبی برای سیری و دستیار صوتی گوگل به‌حساب می‌آید.

منبع: زومیت

دیدگاه تان را بنویسید