در پی جمع‌آوری دوباره گوشی‌های گلکسی نوت ۷ از بازار، رئیس بخش موبایل سامسونگ از مشتریان این شرکت عذرخواهی کرد و قول داد کاری کند که اعتماد آنها به محصولات سامسونگ دوباره جلب شود. به گزارش جی پلاس، هرچه هفتمین پرچمدار خانواده گلکسی اس موفق از آب درآمد، Galaxy Note7 ستاره‌ای بود که عمر کوتاهی داشت. مشکل گسترده فبلت جدید سامسونگ و دو فراخوان پیاپی برای تعویض آن، علاوه بر ضرر مالی، فشار زیادی از سوی مشتریان و سرمایه‌گذاران به این شرکت بزرگ وارد کرد. سری Galaxy Note، که همیشه یکی از بهترین گوشی‌های بازار شناخته می‎شد، ممکن است دیگر تولیدش ادامه پیدا نکند و با پایانی تلخ به خاطره‌ها سپرده شود. درحالی که هنوز علت اصلی آتش گرفتن گوشی‌های Galaxy Note7 دقیقا مشخص نشده، رئیس بخش موبایل سامسونگ در برابر رسانه‌ها قرار گرفت و بابت همه مشکلاتی که این گوشی مسببش بوده است از مشتریان عذرخواهی کرد. Dong-Jin Koh قول داده است برای جلب دوباره اعتماد مشتریان هر کاری از توانش بربیاید انجام می‌دهد تا آنها بدون هیچ نگرانی بتوانند از محصولات سامسونگ استفاده کنند. نتایج یک نظرسنجی، که از سوی وب‌سایت Branding Brand منتشر شده است، نشان می‌دهد ۴۰ درصد مشتریان کنونی سامسونگ دیگر قصد خرید گوشی‌های این شرکت را ندارند. همچنین شایعاتی در مورد احتمال برکناری Dong-Jin Koh از سمت ریاست بخش موبایل سامسونگ به گوش می‌رسد. او یک سال پیش جانشین جی‌کی شین شد، اما با لطمه‌ای که گلکسی نوت۷ به اعتبار سامسونگ زده است شاید خیلی زود شخص دیگری جایش را بگیرد. منبع: جی اس ام

دیدگاه تان را بنویسید