ایسر در کنفرانس خود پیش از IFA 2016 دو گوشی جدید معرفی کرد: گوشی پایین‌رده Liquid Z6 و گوشی میان‌رده Liquid Z6 Plus. بیایید نگاهی بیندازیم به مشخصات این دو گوشی جدید.

به گزارش جی پلاس، ابتدا از Liquid Z6 Plus شروع می‌کنیم که گوشی قدرتمندتری است. این محصول صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول‌ اچ‌دی با انحنای ۲.۵D دارد. پردازنده آن هشت هسته‌ای و از مدل مدیاتک ۶۷۵۳ است و به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این گوشی از حافظه‌های جانبی نیز پشتیبانی می‌کند. بدنه لیکوئید زد ۶ پلاس از فلز است و دوربین‌ اصلی و سلفی‌اش به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی هستند. برگ برنده این محصول، باتری قدرتمندش است: ۴۰۸۰ میلی‌آمپرساعت که برای محصولی در این رنج قیمت بسیار جالب توجه است.

لیکوئید زد ۶ کاملا نسخه ضعیف‌تر لیکوید زد ۶ پلاس است. با قیمتی حدود نصف قیمت زد ۶ پلاس نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید. این محصول صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی و انحنای ۲.۵D دارد. پردازنده آن چهار هسته‌ای و از مدل مدیاتک ۶۷۳۷ است. رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی (با پشتیبانی از حافظه جانبی)، بدنه پلاستیکی، دوربین اصلی ۸ و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند هستند. باتری آن نیز ظرفیتی نصف مدل بالاتر خود را دارد یعنی ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعت.

هر دو گوشی جدید ایسر با اندروید ۶ به بازار خواهند آمد. این دو محصول برای عرضه در بازارهای اروپا، آفریقا و خاورمیانه طراحی شده‌اند و با توجه به اینکه لیکوئید زد ۵ در آمریکا عرضه نشد، به نظر نمی‌رسد که شاهد عرضه این دو گوشی در آمریکا باشیم. قیمت Liquid Z6 حدود ۱۱۹ یورو و قیمتLiquid Z6 Plus حدود ۲۴۹ دلار است.

منبع: جی اس ام

دیدگاه تان را بنویسید