نسخه جدید گوشی تاشو اندرویدی سامسونگ به زودی به بازار عرضه خواهد شد. برخی از مشخصات این گوشی در یک آگهی تبلیغاتی افشا شده است.

به گزارش جی پلاس، شاید فکر کنید که عصر گوشی‌های تاشو به سر آمده است، اما حداقل سامسونگ این چنین فکر نمی‌کند. سال ۲۰۱۳ سامسونگ اولین گوشی هوشمند تاشو خود را به بازار عرضه کرد و این که قصد دارد دومین نسخه آن را معرفی کند، نشان دهنده استقبال بازارِ هدف از این محصول است.

گلکسی فولدر ۲ چندی پیش تاییدیه بلوتوث، FCC و TENAA را دریافت کرده است و اکنون در یک تصویر تبلیغاتی برخی از مشخصاتش افشا شده است. تصویر منتشر شده نشان دهنده رنگ طلایی این محصول و بدنه بسیار باریک آن است که شباهتی به نسخه قبلی‌اش ندارد. انتشار این تبلیغ می‌تواند خبر از نزدیک بودن رونمایی آن بدهد.

در مورد سخت‌افزار این محصول باید گفت که از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۲۵ با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز استفاده می‌کند. صفحه نمایش ۳.۸ اینچی آن لمسی است و رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل دارد. رم این محصول ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی آن قابل افزایش به کمک حافظه‌های جانبی است. باتری آن نیز ظرفیت ۱۹۵۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

این گوشی تاشو به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. ابعاد این گوشی جذاب ۱۲۲ در ۶۰.۲ در ۱۵.۵ میلی‌متر است و ۱۵۵ گرم وزن دارد. این گوشی هوشمند با نسخه ۶.۰.۱ سیستم‌عامل اندروید به بازار عرضه خواهد شد.

احتمالا Galaxy Folder 2 حدود ۲۵۰ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد. اگر به این گوشی علاقه‌مند شدید، خبر بد برای شما آن است که احتمالا تنها در چین عرضه خواهد شد. منبع: جی اس ام

دیدگاه تان را بنویسید