اگرچه خبر جمع‌آوری آیفون‌ها از بازار ایران همه را اندکی نگران کرده اما این موضوع نمی‌تواند ما را از پیگیری اخبار پیرامون آیفون ۷ منع کند! وب‌سایت Weibo تعداد زیادی از تصاویر آیفون ۷ همراه با آداپتور لایتنینگ گوشی را افشا کرده است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

به گزارش جی پلاس، تقریبا شش هفته دیگر پرچمداران پرحاشیه اپل معرفی می‌شوند که هرچه به تاریخ رونمایی نزدیک‌ می‌شویم تنور شایعات و اخبار پیرامون این گوشی‌ها داغ‌تر می‌شود. پیش از این شاهد حضور سه گوشی آیفون۷، ۷ پلاس و ۷ پرو در قاب یک تصویر بودیم اما بلافاصله شایعه وجود آیفون ۷ پرو تکذیب شدو کاربران را در سردرگمی رها کرد!

وب‌سایت چینی Weibo یکی از فعال‌ترین تارنماها در زمینه افشای مشخصات گوشی‌های معرفی نشده است که مجموعه تصاویر آیفون ۷ نیز از دست کاربران این وب‌سایت در امان نمانده است. با توجه به تصاویری که اخیرا از این گوشی منتشر شده تقریبا از محل خطوط آنتن و حذف جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اطمینان داریم. لنز بزرگ دوربین هم در تصاویر افشاشده خودنمایی می‌کند که ظاهرا در نسخه‌ای از آیفون ۷پلاس با دو دوربین در پشت گوشی مواجه هستیم! اگر اپل با یک سورپرایز بزرگ طرفداران خود را غافلگیر نکند تا اینجای کار می‌توان از شکل و شمایل آیفون ۷ اطمینان داشت.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم جک ۳.۵ میلیمتری هدفون در پرچمداران امسال حذف شده و پورت لایتنینگ جایگزین آن می‌شود. تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید حاوی یک آداپتور است که به عنوان واسطه میان هدفون‌های معمولی و پورت لایتنینگ آیفون عمل می‌کند. بدین صورت کاربر می‌تواند هدفون مورد علاقه خود را به این درگاه وصل کرده و سپس کابل را به پورت لایتنینگ گوشی وصل نماید. پس خیالتان از بابت آزادی در انتخاب هدفون‌های دلخواه راحت باشد زیرا در صورت خرید این گوشی باز هم می‌توان از هدفون‌هایی بجز ایرپادهای اختصاصی اپل استفاده کرد.

البته به این نکته هم دقت داشته باشید که با توجه به اخبار اخیر پیرامون جمع‌آوری آیفون از بازار احتمالا کاربران ایرانی با تاخیر شاهد حضور این غول تکنولوژی در کشور باشند؛ متاسفانه این احتمال هم وجود دارد که مشکلات سیاسی میان دولت‌های ایران و امریکا از ورود نمایندگی رسمی اپل به کشور جلوگیری کند و هم‌وطنان نه تنها قادر به خرید آیفون ۷ نباشند بلکه از داشتن پرچمداران آینده کوپرتینویی‌ها هم محروم شوند!

منبع: جی اس ام

دیدگاه تان را بنویسید