مایکروسافت قیمت Lumia 950 و Lumia 950 XL را ارزان کرد!

اوایل ماه جاری مایکروسافت پرچمداران گوشی‌های خود را با نام‌های Lumia 950 و Lumia 950 XL عرضه کرد. در آن زمان این دو گوشی هوشمند با قیمت بالا در کشور بریتانیا پیش‌فروش شد. در زمان ورود Lumia 950 مایکروسافت 500 پوند (766 دلار) قیمت داشت و مدل Lumia 950 XL هم با قیمت 550 پوند (824 دلار) در اختیار کاربران بریتانیایی قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هم‌اکنون یک ماه از آن زمان گذشته است و این بار مایکروسافت به صورت رسمی قیمت این دو گوشی هوشمند را در کشور بریتانیا ارزان کرد.

قیمت‌های جدید به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که کاربران هم‌اکنون می‌توانند مدل Lumia 950 XL را ۵۳۰ پوند (۸۱۲ دلار) خریداری کنند. این اتفاق نشان می‌دهد که گوشی مذکور ۳۰ دلار معادل ۳.۶ درصد ارزان شده است.

گوشی هوشمند Lumia 950 مایکروسافت نیز هم‌اکنون به قیمت ۴۵۰ پوند (۶۸۹ دلار) فروخته می‌شود. این محصول نیز کاهش ۷۷ دلاری معادل ۱۱.۲ درصدی قیمت را تجربه کرده است.

لازم به ذکر است اینها قیمت‌های رسمی مایکروسافت برای مدل قفل نشده دو گوشی هوشمند جدید هستند و غول نرم‌افزاری جهان قصد دارد این کاهش قیمت‌ها را برای دیگر بازارهای جهان هم اعمال کند.

در کشور آمریکا فقط اپراتور مخابراتی AT& این دو گوشی هوشمند را عرضه می‌کند و قرار است کاربران این کشور از ماه آینده بتوانند آنها را خریداری کنند. البته باید توجه داشت فروشگاه‌های مایکروسافت در سراسر جهان هم این محصولات را عرضه کرده‌اند.

منبع: زومیت

دیدگاه تان را بنویسید