ایجاد قابلیت برگزاری نظرسنجی در توئیتر

توئیتر قابلیت جدیدی را برای مشترکان خود معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد بین دوستان خود نظرسنجی برگزار کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرویس جدید توئیتر که Polls نام دارد، روز گذشته برای نخستین بار به صورت عمومی در اختیار کاربران جهانی قرار گرفت. مشترکان توئیتر با این سرویس می‌توانند نظرسنجی دو گزینه‌ای بین دوستان خود برگزار کنند تا فالوئرها به یکی از این دو گزینه پاسخ دهند.

شخصی که این نظرسنجی را برگزار می‌کند، آمار و درصد دقیق از نتایج آن به دست می‌آورد و در نهایت می‌تواند این نتایج را روی صفحه شخصی خود به اشتراک بگذارد.

توئیتر در بیانیه خود توضیح داد: «اگر می‌خواهید نظر عمومی را در مورد هر موضوعی بدانید، می‌توانید از قابلیت جدید این شبکه اجتماعی استفاده کنید. نامگذاری برای حیوان خانگی جدید، بازی جذاب برای تعطیلات آخر هفته، فیلم سینمایی خوب برای امشب، محل تفریح آخر هفته و... از جمله مواردی هستند که مشترکان توئیتر به شما کمک می‌کنند در مورد آنها بهتر بدانید».

در ادامه این بیانیه آمده است: «برای افرادی که نظرسنجی را راه‌اندازی می‌کنند، روش‌های جدیدی ارایه شده است تا بتوانند به صورت گسترده‌تر با مخاطبان خود ارتباط داشته باشند. افرادی که در این نظرسنجی‌ها شرکت می‌کنند نیز به راحتی می‌توانند در جریان نتایج آن قرار بگیرند».

منبع: ایستنا

دیدگاه تان را بنویسید