عرضه باریک ترین اسمارت فون سامسونگ آغاز شد (Galaxy A8)

شرکت سامسونگ در توسعه سری محصولات Galaxy A با بدنه فلزی تاکید دارد و در همین راستا روز گذشته گوشی هوشمندGalaxy A8 را وارد هند کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این گوشی هوشمند فلزی که در خانواده فبلت‌ها طبقه‌بندی می‌شود ۵.۹ میلیمتر ضخامت دارد و باریک‌ترین گوشی محسوب می‌شود که سامسونگ به تازگی تولید کرده است.

گوشی Galaxy A8 سامسونگ نمایشگر ۵.۷ اینچی با کیفیتSuper AMOLED را در خود جا داده است که از این نظر هم، این بزرگترین اندازه این مدل نمایشگر در جهان است.

برای این گوشی هوشمند پردازنده ۶۴ بیتی و هشت هسته‌ای Exynos سامسونگ در نظر گرفته شده است که چهار هسته آن با توان ۱.۸ گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با توان ۱.۳ گیگاهرتز فعالیت می‌کنند و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.

این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی دارد که شامل فلش LED هم می‌شود و دوربین سلفی آن با کیفیت ۵ مگاپیکسلی تصویربرداری می‌کند و از این نظر می‌توان مشخصات آن را شبیه Galaxy S6 دانست.

گوشی جدید باتری ۳۰۵۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده و روی آن نسخه ۵.۱ سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربریTouchWiz نصب شده است. گوشی Galaxy A8 از اسکنر مخصوص تشخیص اثرانگشت هم پشتبانی می‌کند که این فناوری روی کلید Home آن کار گذاشته شده است.

منبع: ایستنا

دیدگاه تان را بنویسید