افزودن قابلیت شارژ وایرلس به ال جی جی ۴ تنها با ۱۰ دلار!

ال جی جی 4 یکی از پرچمدار هایی است که نظر بسیاری را به خوب جذب کرده زیرا باتری آن قابل جابجایی است و یک درگاه میکرو اس دی هم دارد با این حال قابلیتی را به همراه ندارد که اکثر پرچمدار ها دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بسیاری از پرچمدار ها و اسمارت فون های بالارده ۲۰۱۵ دارای قابلیت شارژ وایرلس هستند. هرچند جی ۴ این قابلیت را به صورت پیش فرض نندارد اما تمهیدانی اندیشیده شده تا آن توانایی شارژ وایرلس را به آن بیفزاییم. البته این کار به راحتی با ۴۰ دلار هزینه و خرید قاب Quick Circle ممکن است اما راه بهتری هم برای این کار وجود دارد. این قاب با قابلیت شارژ وایرلس تفاوت چندانی با محافظ پلاستیکی باتری جی ۴ ندارد. البته یک تفاوت جزئی وجود دارد. ال جی یک تراشه شارژ Qi به این قسمت افزوده پس نسازی به خرید کل قاب مذکور نیست و تنها می توان با افزودن یک تراشه به قسمت پشت گوشی این قابلیت را به جی ۴ آورد. Qi-sticker برای این کار استیکر Qi را به قیمت ۱۰ دلار خریده، این تراشه علاوه بر قابلیت شارژ وایرلس دارای اتصال ان اف سی هم هست. LG-G4-remove-Qi-640x425

  1. ابتدا استیکر ان اف سی فعلی موجود در درب پشت جی ۴ را جدا کنید زیرا دیگر به آن احتیاجی ندارید.
  2. اکنون استیکر جدید را دقیقا در همان جایی قرار دهید که استیکر خود دستگاه قرار داشت. البته این دو استیکر کاملا مشابه نیستند اما تا جای ممکن استیکر جدید را در همان قسمت قرار دهید.
  3. اکنون پشت موبایل را بسته و آن را تست کنید. اگر شارژ وایرلس فعال نشده بود در را باز کرده و جای آن را تا حدی تغییر دهید.
  4. زمانی که شارژ وایرلس فعال شده بود می توانید استیکر محافظتی را نیز روی استیکر اصلی قرار دهید.
LG-G4-Qi-640x425 اکنون می توانید جی ۴ خود را به صورت وایرلس شارژ کنید. این راه را می توان ساده ترین و ارزان ترین راه برای این کار دانست که تنها با ۱۰ دلار ممکن می شود. شایان ذکر است که جی ۴ قابلیت شارژ سریع ۲.۰ را نیز دارد. البته گلکسی اس ۶ دارای شارژ سریع تری است. برگرفته از phandroid

دیدگاه تان را بنویسید