قیمت گلکسی اس ۶؛دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است!

گلکسی اس 6 سامسونگ با حافظه داخلی 32 گیگابایت در نخستین روز عرضه در بازار ایران به همراه گارانتی دو میلیون و 745 هزار تومان قیمت گذاری شد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، به نقل از آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، گلکسی S6، ششمین پرچم‌دار خانواده S سامسونگ است که در کنگره جهانی تلفن همراه در زمستان گذشته در بارسلون رونمایی شد، از امروز به صورت باندل شده با سیم کارت های ایرانسل و بسته های دیتای نسل چهارم تلفن همراه در بازار تلفن همراه ایران عرضه شد.
سامسونگ برای ساخت این گوشی از ترکیبی از فلز و شیشه در طراحی بدنه استفاده کرده است تا آن را به خوش‌ساخت‌ترین و بهترین گوشی تولیدشده این کمپانی کره‌ای تبدیل کند.
این گوشی یک سیم‌کارته با وزن ۱۳۸ گرم، از پردازنده هشت هسته‌ای، صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی، حافظه داخلی ۳۲۷۶۸ مگابایتی و حافظه رم ۳۰۷۲ مگابایتی برخوردار است.
محصول تازه سامسونگ قابلیت اتصال به شبکه‌های نسل‌های سوم و چهارم تلفن همراه، GPRS، وای‌فای و NFC را دارد و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین مکالمه ویدیویی از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.
گلکسی S6 سامسونگ از سیستم عامل اندروید۵ آبنبات چوبی با قابلیت پشتیبانی از جاوا و باتری ۲۵۵۰ میلی‌آمپری نیز برخوردار است.

دیدگاه تان را بنویسید