انتشار تصویری از زمین که توسط یکی از فضانوردان حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی ثبت شده بار دیگر طرفداران بشقاب پرنده ها را به جنب و جوش انداخته است.

به گزارش جی پلاس، اسکات کلی از فضانوردان باسابقه آمریکا که این روزها در ایستگاه فضایی بین المللی به سر می برد به ثبت تصاویر جالب توجه فضایی شهرت دارد. وی به تازگی تصویری از فضا توئیت کرده که بحثهای زیادی درباره آن شکل گرفته است.

در این تصویر مناطق جنوبی هند دیده می شود که بخشهایی از آن در شب هنگام و به دلیل سیستم های روشنایی آن مناطق درخشندگی خاصی دارند. اسکات کلی همراه با این عکس اینگونه توئیت کرد: شب بخیر! اما این تمام داستان عکس مورد نظر نیست.

خیلی زود شمار زیادی از علاقمندان به فضا از سراسر جهان متوجه شیء دراز و البته عجیبی در قسمت بالا و سمت راست تصویر شدند که به نظر می رسد در انتهای آن چراغهای نورانی به چشم می خورد.

بلافاصله و درحالی که تنها چند ساعت از انتشار این تصویر می گذشت علاقمندان به بشقاب پرنده از سراسر جهان به اظهار نظر پرداخته و حتی برخی جمله «شب بخیر» اسکات کلی را نسبت به بشقاب پرنده برداشت کردند!

اسکات وارینگ از سایت ufosightingsdaily.com می گوید: «اسکات کلی تصاویر منحصربفردی از پنجره ایستگاه فضایی بین المللی تهیه و راهی زمین می کند. با این حال در این تصویر خاص بشقاب پرنده ای درخشان با بدنه فلزی دیده می شود. این بشقاب پرنده ۲۵ متر طول دارد»!

ناسا تاکنون درباره این شیء عجیب اظهار نظری نکرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه تان را بنویسید